Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Publication date 2019-11-18
End date 2019-11-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623485-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy Pakiety:
1) Pakiet I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
2) Pakiet II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
3) Pakiet III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego
im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
2. Zamawiający informuje, że każdy z pakietów wymienionych w pkt 1 został podzielony na poszczególne zadania częściowe. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (zadań częściowych w poszczególnych pakietach)
3. Miejscami dostaw czasopism opisanych w Pakietach I, II i III są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków; al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków; al. 29 Listopada 46 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 58 31-425 Kraków; ul. Balicka 116B 31-149 Kraków; ul. Balicka 122 31-149 Kraków; ul. Balicka 253A 30-198 Kraków;
ul. Uniwersytecka 7 Prusy, gm. 32-010 Kocmyrzów.
4. Ilości czasopism i tytuły wykazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ, są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w związku, z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za rzeczywiście dostarczone tytuły. Zmiany będą skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
5. Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do siedziby Zamawiającego, o czym więcej mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorach umów dla poszczególnych pakietów.
6. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności:
1) koszt czasopisma;
2) koszt odprawy celnej (w przypadku czasopism zagranicznych w wersji drukowanej);
3) koszt dostawy czasopisma do siedziby zamawiającego;
4) koszt zabezpieczenia czasopisma przed uszkodzeniem w czasie transportu (np. foliowanie);
5) podatek VAT zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert;
6) bezpłatny dostęp do elektronicznej wersji on-line w przypadku czasopism drukowanych z ww. dostępem.
7. Wykonawca zagwarantuje, że ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy.
8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) w wersji elektronicznej (plik.xls), który będzie tożsamy z formą pisemną złożonego formularza cenowego. Formularz cenowy w postaci elektronicznej można złożyć zamawiającemu na płytce CD/DVD lub pendrive.
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdego pakietu osobno) został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ], jak również w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorach umów oraz formularzach cenowych) - wszystkie zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae07623a-5780-4c92-b005-15285b32414f
Biuletyn 623485-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 18150000000000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url https://dzp.urk.edu.pl/
Adres strony internetowej https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (wersja papierowa) w języku polskim - zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ]
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków - Kancleria Uczelni (pok. nr 7)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny DZP-291-3978/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy Pakiety: 1) Pakiet I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2) Pakiet II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 3) Pakiet III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2. Zamawiający informuje, że każdy z pakietów wymienionych w pkt 1 został podzielony na poszczególne zadania częściowe. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (zadań częściowych w poszczególnych pakietach) 3. Miejscami dostaw czasopism opisanych w Pakietach I, II i III są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków; al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków; al. 29 Listopada 46 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 58 31-425 Kraków; ul. Balicka 116B 31-149 Kraków; ul. Balicka 122 31-149 Kraków; ul. Balicka 253A 30-198 Kraków; ul. Uniwersytecka 7 Prusy, gm. 32-010 Kocmyrzów. 4. Ilości czasopism i tytuły wykazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ, są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w związku, z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za rzeczywiście dostarczone tytuły. Zmiany będą skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 5. Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do siedziby Zamawiającego, o czym więcej mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorach umów dla poszczególnych pakietów. 6. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności: 1) koszt czasopisma; 2) koszt odprawy celnej (w przypadku czasopism zagranicznych w wersji drukowanej); 3) koszt dostawy czasopisma do siedziby zamawiającego; 4) koszt zabezpieczenia czasopisma przed uszkodzeniem w czasie transportu (np. foliowanie); 5) podatek VAT zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert; 6) bezpłatny dostęp do elektronicznej wersji on-line w przypadku czasopism drukowanych z ww. dostępem. 7. Wykonawca zagwarantuje, że ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) w wersji elektronicznej (plik.xls), który będzie tożsamy z formą pisemną złożonego formularza cenowego. Formularz cenowy w postaci elektronicznej można złożyć zamawiającemu na płytce CD/DVD lub pendrive. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdego pakietu osobno) został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ], jak również w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorach umów oraz formularzach cenowych) - wszystkie zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uplasowała się na pierwszym miejscu w rankingu złożonych i nieodrzuconych ofert) do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, następujących, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, t.j: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane.
Inne dokumenty niewymienione I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada). 2. Formularz cenowy (załącznik nr 2.1 do SIWZ – dla każdego Pakietu oddzielny) Zapisy dotyczące Pakietu nr I i II: 1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada); 2) w każdej pozycji formularza cenowego (osobno dla każdego zadania częściowego w Pakiecie I i II) wykonawca wskaże cenę brutto rocznej prenumeraty w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, dla konkretnej pozycji w formularzu cenowym; 3) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium; 4) dla każdego zadania częściowego wykonawca wskaże łączną wartość brutto w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 5) wykonawca wskaże ponadto w odniesieniu do każdego zadania częściowego, w Pakiecie I i II, informacje dodatkowe, o których mowa w Rozdziale II SIWZ („Opis przedmiotu zamówienia” – osobno dla każdego Pakietu); 6) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive. Zapisy dotyczące Pakietu nr III: 1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada); 2) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę brutto jednej rocznej prenumeraty poszczególnych tytułów czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 3) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać wartość brutto poszczególnych zadań za roczną prenumeratę czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 4) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium; 5) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive. 3. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) 1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada), 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5. Oświadczenie składa się w oryginale. 6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr: +48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: PAKIET I: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia: a) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana, b) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: a) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, b) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET II: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 2) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: c) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, d) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET III: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy; 3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia: c) liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana, d) zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4) zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę: e) zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym, f) w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 UWAGA! Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Pakiety, które z kolei podzielone zostały na poszczególne zadania częściowe: 1. Pakiet I - 12 zadań częściowych. 2. Pakiet II - 5 zadań częściowych. 3. Pakiet III - 231 zadań częściowych. Zamawiający informuje, że do każdego zadania częściowego, w każdym pakiecie, obowiązują te same kryteria oceny ofert (cena oraz termin reklamacji). Ponadto termin realizacji zamówienia jest taki sam dla wszystkich zadań częściowych w każdym pakiecie (01.01.2020 - 31.12.2020) Ilekroć mowa o "Terminie reklamacji" (kryterium oceny ofert) należy przez to rozumieć termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę (ilość dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego)

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet I podzielony jest na 12 zadań częściowych.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, drukowane, dostarczane w ramach Pakietu nr I tj. Zadania częściowe od 1 do 12. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 12 zadań. 2. Forma dostawy: prenumerata, regularna w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego z tytułów czasopism objętych zamówieniem. 3. Termin dostawy: 1) czasopisma europejskie – najpóźniej do 21 dni kalendarzowych od daty publikacji, 2) czasopisma amerykańskie i inne – najpóźniej do 28 dni kalendarzowych od daty publikacji. 4. Dostawa prenumerowanych czasopism będzie odbywała się systemem skonsolidowanym, tzn. raz w tygodniu pocztą kurierską do siedziby Zamawiającego. Przesyłki muszą być dostarczone w następnym dniu roboczym po dniu ich nadania. 5. Miejsce dostawy: Biblioteka Główna Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr I (12 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet II podzielony jest na 5 zadań częściowych.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, w wersji on-line, dostarczane (udostępniane) w ramach Pakietu nr II tj. Zadania częściowe od 1 do 5. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 5 zadań. 2. W przypadku prenumerowanych zagranicznych czasopism w wersji on-line Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić dostęp on-line, do tych tytułów w terminie do 2 dni kalendarzowych od ukazania się ich pierwszych numerów w 2020 roku oraz do każdego numeru za rok 2020, który ukaże się po 31.12.2020 r. 2) zapewnić wieczysty dostęp do zamawianego tytułu z roku prenumeraty, 3) wyszczególnić w formularzu ofertowym, do których roczników archiwalnych Zamawiający ma dostęp on-line w roku prenumeraty (podać szczegółowy zakres czasowy np. „od VII 1999 do 2020 r.”) i do których zachowuje dostęp po zakończeniu roku prenumeraty. Uwaga: Wpisanie powyższych informacji w formularzu cenowym jest obowiązkowe, ale nie będzie przedmiotem oceny oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr II (5 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pakiet III podzielony jest na 231 zadań częściowych.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Czasopisma polskie wymienione w Pakiecie nr III: w Zadaniach od 1 do 216 będą dostarczane w wersji papierowej, natomiast w Zadaniach od 217 do 231 będą dostarczane w wersji papierowej oraz będą posiadały dostęp on-line do zawartości czasopisma. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, a Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na 231 Zadań. 3. Forma dostawy: prenumerata, regularna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego tytułów czasopism objętych zamówieniem. 4. Termin dostarczania czasopism: 1) dwutygodniki, miesięczniki, kwartalniki, półroczniki i roczniki – do 7 dni od dat ich wydania, 2) prasa codzienna i tygodniki będą dostarczane w dniu ich ukazania się: a) w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach wczesnorannych i winna być zakończona przed godz. 8:00, b) wydania sobotnio-niedzielne będą dostarczane w poniedziałki. 5. Czasopisma w wersji drukowanej winny zawierać wszelkie dołączane do nich dodatki, jeżeli są one wliczone w cenę. Jeżeli Wykonawca otrzymał od wydawcy wraz z zamawianymi egzemplarzami prasy w formie papierowej bezpłatne dodatki (np. książki, płyty CD, DVD), to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu egzemplarze czasopisma z tymi bezpłatnymi dodatkami. 6. Miejsce dostawy: jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr III (231 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 90,00
  
Kryteria TERMIN REKLAMACJI
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)