GuidZP400 |
f460ac51-a545-4836-aec4-57fae8086cf3
|
Biuletyn |
623570-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Mszana
|
Regon |
27625868700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mszana
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 4759740, 4759755
|
Zamawiajacy email |
urzad@mszana.ug.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mszana.ug.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Gmina Mszana przeprowadza postępowanie przetargowe w imieniu Zamawiającego - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Połomi, ul. Szkolna 21, 44-323 Połomia
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.mszana.finn.pl/bipkod/20406488
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.mszana.finn.pl/bipkod/20406488
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z fizyki i biologii w szkołach podstawowych
|
Numer referencyjny |
PI.271.20.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z fizyki i biologii w szkołach podstawowych”.
Główny kod CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z fizyki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 5 do siwz.
Część 2 – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z biologii – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
1.1 Formularz ofertowy- zał. nr 2 do siwz – dla każdej części osobno należy złożyć formularz ofertowy;
1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3 do siwz, informacje zawarte
w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
z postępowania, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, ewentualnie umowę
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składają oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do siwz.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały określone w § 8 umowy stanowiącej zał. nr 1 do siwz
Zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z wykonawcą umowy:
a. zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności, na które strony umowy nie będą miały wpływu wystąpienia których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej umowy,
b. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
c. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego,
d. przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
2. Zmiany treści umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
|
IV 4 4 data |
2019-11-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
5. KLAUZULA INFORMACYJNA ZGODNIE Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mszana, reprezentujący gminę Mszana z siedzibą przy ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mszana jest Pan Jerzy Mazur,
kontakt: iod@mszana.ug.gov.pl; tel. 32 4759758;
c) przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań nałożonych na gminę na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych w związku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez doprowadzenie do wyboru Wykonawcy w oparciu
o ustawę Pzp;
d) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z fizyki i biologii w szkołach podstawowych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
e) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli, jak również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej;
f) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, zgodnie
z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresie działania archiwów państwowych (Dz.U.2011.14.67 ze zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania udzielanego
w trybach zamówień publicznych;
g) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
h) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
i) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
j) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO.
1 skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z fizyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z fizyki i biologii w szkołach podstawowych”.
Główny kod CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne
Część 1 – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z fizyki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 5 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z biologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z fizyki i biologii w szkołach podstawowych”.
Główny kod CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne
Część 2 – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z biologii – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do siwz.
|
| |