GuidZP400 |
baa6b995-8490-4279-8793-2b9880cf53d9
|
Biuletyn |
623495-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi im. Obrońców Radiostacji AK w Rembertowie
|
Regon |
80132600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ignacego Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 611 94 33,
|
Zamawiajacy fax |
22 611 94 33
|
Zamawiajacy email |
sp217@edu.um.warszawa.pl,
|
Adres strony url |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp217.bip.um.warszawa.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ze Szkołą Filianą w Warszawie im. Obrońców Radiostacji AK w Rembertowie, ul. I. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
|
Numer referencyjny |
S217/RE/271/B5/37/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, nabiału, mrożonych warzyw i owoców, mrożonych ryb, mięsa i wędlin, świeżego pieczywa, dań gotowych (wyrobów garmażeryjnych), których asortyment szczegółowo określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 „Opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający podzielił zamówienia na następujące zadania: zadanie nr 1 - dostawa artykułów spożywczych, zadanie nr 2-dostawa nabiału, zadanie nr 3 - dostawa mrożonych warzyw i owoców, zadanie nr 4- dostawa mrożonych ryb, zadanie nr 5 - dostawa mięsa i wędlin, zadanie nr 6 - dostawa świeżych warzyw i owoców, zadanie nr 7 - dostawa świeżego pieczywa, zadanie nr 8 - dostawa dań gotowych (wyroby garmażeryjne)
Zamawiający informuje, iż Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie liczbę zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do Zamawiającego sukcesywnie w okresie od 02.01.2020 r. do 17.07.2020 r.
Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ul. I. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest do: • sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
•dostarczania towarów pierwszej jakości, zgodnych z obowiązującymi normami, oznakowanych nazwą handlową produktu, opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
•realizowania dostaw, zgodnie w wymogami określonymi w przepisach prawa, w tym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541, 1669, 2136, 2227, 2242, 2244, 2245). •dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
•dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy będzie weryfikowany w wykazie podatników VAT – „Biała lista”. W przypadku braku firmy w ww. wykazie nie będzie możliwe nawiązanie współpracy (zawarcie umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://sp217.bip.um.warszawa.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-11-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać co najmniej 21 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 1 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia, a w przypadku mleka w folii min. 2 dniowy termin do spożycia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty mrożone (warzywa i owoce) o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty mrożone (ryby) o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa i przetworów mięsnych świeżych. W przypadku realizacji dostaw cząstkowych na 2 dni, określona przez Zamawiającego część mięsa lub przetworów mięsnych powinna być hermetycznie zapakowana. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Wszystkie dostarczane produkty powinny: nosić nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, posiadać certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI).
Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczania produktów dopuszczonych do obrotu, pierwszej jakości, świeżych, nie zwiędniętych, bez uszkodzeń mechanicznych, zmian mikrobiologicznych, płukanych bez śladu piachu i brudu (dla roślin okopowych tj. ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki itd.), opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżego pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811400-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby dostarczane pieczywo było świeże, pakowane. Zamawiający wymaga, aby pieczywo było dostarczane w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu wypieku i wykonywane zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w określonych przez niego terminach tj. (w godzinach 6:30-7:30). Opakowania wielokrotnego użytku wykorzystane przy danej dostawie będą zwracane Wykonawcy przy następnej dostawie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania przez Wykonawcę pieczywa odświeżanego lub ze zwrotów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dań gotowych (wyroby garmażeryjne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia określono w Kalkulacji cenowej Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz opisano w Załączniku nr 2 "Opis przedmiotu zamówienia". Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie od 2 stycznia 2020 roku do 17 lipca 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby dostarczane dania gotowe posiadały co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia od daty dostarczenia do Zamawiającego.
|
| |