Dostawa wysposażenia do pracowni zawodowych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu RPO.03.03.01-20--0127/17 Kompetenty uczeń - wykfalifikowany pracownik

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-29 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica
Miejscowość Wysokie Mazowieckie
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625394-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397000009, 480000008, 300000009, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)Przedmiotem postępowania jest dostawa oprogramowania, sprzętu i wyposażenia gastronomicznego oraz mebli na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem (dalej także: „ZSZ”).2)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia we wskazanych pomieszczeniach ZSZ, a także (w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia ujętym w załączniku nr 1 do SIWZ) jego instalację i uruchomienie w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 3)Adres miejsca dostawy i ewentualnego przeszkolenia: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 4)Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 5)Przedmiot zamówienia musi być ustawiony i zainstalowany w sposób zapewniający dostęp wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym ruchowo.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4247b05c-7f5f-4fc1-8e2c-c593ddde8815
Biuletyn 625394-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica
Regon 18431300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wysokie Mazowieckie
Zamawiajacy kod pocztowy 18-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 086 275 25 88
Zamawiajacy fax 086 275 24 36
Zamawiajacy email andrzejjamiolkowski@interia.pl
Adres strony url https://www.zszwysmaz.podlasie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pismnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, pokój nr 15 - sekretariat szkoły
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wysposażenia do pracowni zawodowych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu RPO.03.03.01-20--0127/17 Kompetenty uczeń - wykfalifikowany pracownik
Numer referencyjny ZSZ.230.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1)Przedmiotem postępowania jest dostawa oprogramowania, sprzętu i wyposażenia gastronomicznego oraz mebli na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem (dalej także: „ZSZ”).2)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia we wskazanych pomieszczeniach ZSZ, a także (w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia ujętym w załączniku nr 1 do SIWZ) jego instalację i uruchomienie w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 3)Adres miejsca dostawy i ewentualnego przeszkolenia: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 4)Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 5)Przedmiot zamówienia musi być ustawiony i zainstalowany w sposób zapewniający dostęp wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym ruchowo.
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, adres – ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie; 2)inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem jest Wojciech Mokrzewski tel. 862752588, e-mail: insp_zszwysmaz@wp.pl; 3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.t. „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem”; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5)dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)osoby, których dane osobowe zostały przekazane w toku postępowania posiadają: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 4) Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa wart.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa wart.18ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.5) Zamawiający informuje, iż osobom, których dane osobowe zostały przekazane w toku postępowania nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1)oprogramowanie biurowe - 31 licencji 2)oprogramowanie do planowania, rozliczania, oceny żywienia, produkcji gastronomicznej i do planowania i rozliczania usług gastronomicznych– 15 licencji 3)program antywirusowy – 31 licencji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt i wyposażenie gastronomiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1)Chłodziarka z zamrażarką – szt. 1, 2) Kuchenka mikrofalowa – szt. 1, 3) Dystrybutor napojów zimnych – szt. 1, 4)Ciśnieniowy ekspres do kawy – szt. 1, 5) Mikser barowy – szt. 1, 6) Drobny sprzęt barmański, a) Cooler 2l – szt. 4 b) Shaker bostoński ze szklanicą – szt. 2, c) Krustownica – szt. 1, d) Łyżeczka barmańska 280mm – szt. 2, e) Mata barmańska – szt. 1, f) Dyspensery do sosów – szt. 3, g) Zestaw akcesoriów do wina: - korkociąg, nalewak do wina, zatyczka butelek i termometr - 1 zestaw, h) Muddler długość 215mm – szt. 1, i) Dzbanek do spieniania mleka 0,35l – szt. 1, j) Zester - nóż do cytrusów – szt. 1, 7) Bielizna stołowa. a) Pokrowce na stoły prostokątne, pokrowce pasujące na stoły z części 3 – meble – szt. 6, b) Pokrowce na krzesło (pokrowce pasujące na krzesła z części 3 - meble– szt. 15, c) Obrusy 120x120 – szt. 6, d) Obrusy 180x 116(min110) – szt. 3, e) Serwetki 40x40 – szt. 24, 8) Zastawa stołowa a) Cedzak 225/140 – szt. 6, b) Garnek do gotowania ryb – szt. 1, c) Sitko stożkowe 200x150 – szt. 2, d) Sitko do przesiewania 230x55 – szt. 6, e) Szklanka niska typu next lub równoważna 0,2l, wysokość 71-78mm – szt. 50, f) Karafka do wody 1l – szt. 6, g) Szybkowar 5L – szt.1, h) Talerz finger food kwadratowy – szt. 100, i) Łyżeczki deserowe – szt. 50, j) Widelczyki deserowe – szt. 50, k) Widelce duże - szt. 30 l) Noże stołowe duże – szt. 30, m) Łyżki stołowe duże – szt. 30, n) Naczynia żaroodporne z pokrywką 2,4- 3l – szt. 1, o) Naczynie do zapiekania ceramiczne okrągłe średnica 24cmx wys.7cm – szt. 1, p) Salaterki szklane na sałatki poj. 150ml – szt. 6, q) Salaterki szklane j.w. poj. 1100ml – szt. 6, r) Kieliszki do wody (goblety) -200ml – szt. 24, s) Kieliszki do wina czerwonego 250ml – szt. 6, t) Kieliszki do wina białego 200ml – szt. 6, u) Kieliszki do szampana 170ml – szt. 6, v) Podkład pod tort okrągły, grubość 1,33 mm, średnica 22,8cm kolory- jasnoróżowy, czarny, biały, srebrny, złoty, niebieski - po 1 szt każdego koloru razem – 6 szt., w) Podkład pod tort okrągły, grubość 1,33 mm, średnica 35,5cm kolory- jasnoróżowy, czarny, biały, srebrny, złoty, niebieski - po 1 szt każdego koloru razem – 6 szt., x) Podkład pod tort, grubość 3mm, kolor złoty, średnica 16 cm - 10szt, y) Podkład pod tort, grubość 3mm, kolor złoty, średnica 21 cm - 10szt, z) Rant do pieczenia tortów okrągły, wysokość 12-14 cm, średnica 14 –3 szt , aa) Rant do pieczenia tortów okrągły, wysokość 12-14 cm, średnica 16 - 3 szt. , bb) Rant do pieczenia tortów okrągły, wysokość 12-14 cm, średnica 21 - 2szt, cc) Spinki do rantów dł.6cm, szerokość spinek 1,5cm - 21 szt.,dd) Patyczki do cakepopsów - długość 15cm, kolor: złoty, srebrny, błękitne paski, różowe paski, złote paski, srebrne paski, zielone paski po 2 opakowania każdego koloru – 14 opakowań, ee) Papilotki średnica ,35mm, kolor: czerwony, niebieski, białe, złote, srebrne po 50szt każdego koloru – 250 szt., ff) Mata silikonowa do koronek - 1 wzór, foremka silikonowa do ozdób z masy cukrowej, marcepana, czekolady plastycznej (kształt: różyczki, listki, kwiatuszki, kokardki, cyfry, litery alfabet duże po 1szt) – 4 szt., gg) Packa/skrobka 15x12,stal nierdzewna, do wyrównywania tynku, ganache - 6szt, hh) Szpatuła prosta do kremu 36cm- 2szt, ii) Szpatuła wygięta do kremu 36cm - 2szt, jj) Wałek do masy cukrowej 32cm - 1szt, kk) Talerz obrotowy do dekorowania tortów, plastikowy 27,5cm, wysokość 7cm - 2 szt., 9) Tace:a) Taca okrągła śr.25cm z pokrywą do room service – szt. 4, b) Taca prostokątna 50cm i 28cm, - szt. 2, c) Tace prostokątne - lustra 280-300 – szt. 2, 10) Drobny sprzęt kelnerki:a) Organizer do herbaty – szt. 1, b) Listwa do bonowania 450mm – szt. 2 c) Otwieracz do konserw – szt. 1, d) Młynek do przypraw z drewna (sól, pieprz)z możliwością regulacji – szt. 1,e) Żel do podgrzewaczy 5L – szt. 1, f) Worki cukiernicze jednorazowe 100szt z polietylenu 400mm wraz z końcówkami (różne 20 szt.) – komplet 1, g) Zestaw 2 elementowy przypraw (sól, pieprz) dla gości - szt. 6, h) Karafka na oliwę i karafka na ocet – 1 komplet, i) Syfon do bitej śmietany - 1L z 3 końcówkami i szczoteczką (w komplecie naboje N2O - 12szt) – 1 komplet, 11) Elementy dekoracji stołów: a) Świecznik pięcioramienny kandelabr w stylu retro – szt. 2, b) KLIPSY do mocowania skirtingów metalowe uniwersalne – szt. 20, c) Klasyczny, metalowy lampion z otwieranymi drzwiczkami – szt. 2, d) Wysoki wazon szklany o cylindrycznym kształcie – szt. 2, e) Tablica kredowa na stojaku – szt. 8, f) Girlanda dł 160cm; Sztuczna girlanda do dekoracji – szt.4, g) Girlandy perłowe złote, srebrne, czerwone – szt. 2, h) Materiał plusz, kolor granatowy, gładki, 2 m szerokości – 10 metrów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1)Stoły restauracyjne – szt. 6, 2)Krzesła dobrane do stołów – szt. 15, 3)Pomocnik kelnerski – szt. 1, 4)Lada barowa – szt. 1, 5)Stołki barowe (hockery) – szt. 4, 6)Regał barowy – szt. 1
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)