GuidZP400 |
60ea4c6c-6197-452f-a022-b38add757118
|
Biuletyn |
625415-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Niżański
|
Regon |
83040919800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nisko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 412 057
|
Zamawiajacy fax |
158 412 700
|
Zamawiajacy email |
gm@powiat-nisko.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat-nisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-nisko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-nisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nisku, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, Biuro Obsługi Interesanta pok nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
|
Numer referencyjny |
GM.272.58.2019.I
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego w ramach realizacji zadania ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.
cz. 1 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia, cz. 2 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego, cz. 3 Dostawa materacy przeciwodleżynowych, cz. 4 Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych, cz. 5 Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta
|
Cpv glowny przedmiot |
33172100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W/w dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony formularz cenowy – Załącznik nr 4 do SIWZ
3) Dokumentacja techniczna potwierdzająca oferowane parametry – Załącznik nr 1a do SIWZ
4) Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2 do SIWZ.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
6) Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie do umowy takich postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
3.1. Zmiana stron umowy,
3.2. Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron,
3.3. Zmiana stawek podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33172100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulenia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44611200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora stacjonarnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materacy przeciwodleżynowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materacy przeciwodleżynowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i uruchomienie łóżek rehabilitacyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34114122-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i uruchomienie wózków do transportu pacjenta - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1a do SIWZ
|
| |