Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623924-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 314400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/103/11/2019

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e266347f-115e-4e1c-99df-36cec9310bf0
Biuletyn 623924-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 14198346000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Adres strony url www.bip.brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.brodnowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brodnowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Numer referencyjny MSB/PN/103/11/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa baterii i akumulatorków dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/103/11/2019
Cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania warunków udziału w postępowaniu, spełniania przez wykonawcę kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także oświadczenia tych podmiotów, podpisane przez osoby reprezentujące te podmioty, wówczas podmioty te będą zobowiązane brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt. 10.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest również przedstawić dokumenty określone w pkt 10.2-10.3 SIWZ. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ specyfikacja asortymentowo – cenowa. 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5A oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 5B do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 3) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy, 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, oraz 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)