„Przebudowa sieci „Internet dla Mazowsza” w powiecie płońskim przy zadaniu budowa drogi S7 Olsztynek (S 51) – Płońsk (S 10) odcinek Pieńki – Płońsk; Strzegowo - Pieńki”,

Publication date 2019-11-20
End date 2019-12-05 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625267-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 324121005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji teletechnicznej oraz kabli światłowodowych na terenie powiatu płońskiego przy zadaniu budowy drogi S7 Olsztynek (S 51) – Płońsk ( S10) na odcinkach Strzegowo - Pieńki – Płońsk. Celem przebudowy jest usunięcie kolizji nowo budowanej drogi S7 z istniejącą siecią „Internet dla Mazowsza”. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac budowlanych przy przebudowie sieci IDM zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz odpowiedzialny jest za przygotowanie dokumentacji wykonawczej, powykonawczo-pomiarowej.

Wykonawca powinien opracować pełną dokumentację wykonawczą na przebudowę kanalizacji teletechnicznej zgodnie z przekazaną dokumentacją budowlaną, która zostanie przekazana przez Zamawiającego.

Zakres prac Wykonawcy obejmuje wykonanie następujących czynności:
• demontaż istniejącej kanalizacji wraz z kablami światłowodowymi,
• budowa nowo projektowanej kanalizacji kablowej wraz z ułożeniem współbieżnie kabla sygnalizacyjnego,
• montaż kabli światłowodowych w nowo wybudowanej kanalizacji kablowej,
• montaż złączy kablowych,
• wykonanie pomiarów reflektometrycznych oraz transmisyjnych,
• wykonanie dokumentacji powykonawczo-pomiarowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7377bf49-8a5d-4d99-9e5e-c226fa707024
Biuletyn 625267-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
Regon 14039183900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętojerska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-236
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 566 47 76
Zamawiajacy fax 22 843 83 31
Zamawiajacy email m.kasperska@armsa.pl
Adres strony url www.armsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://armsa.bip.org.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://armsa.bip.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 12.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub dostarczać osobiście na adres: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ul. Świętojerska 9 00-236 Warszawa Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznakowanej danymi Wykonawcy (nazwa i adres) oraz zaadresować jak poniżej: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa „Oferta w postępowaniu pn. „Przebudowa sieci „Internet dla Mazowsza” w powiecie płońskim przy zadaniu budowa drogi S7 Olsztynek (S 51) – Płońsk (S 10) odcinek Pieńki – Płońsk; Strzegowo - Pieńki”, znak sprawy: ARM/05/2019” nie otwierać przed dniem 5 grudnia 2019 r., godz. 10:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu „Przebudowa sieci „Internet dla Mazowsza” w powiecie płońskim przy zadaniu budowa drogi S7 Olsztynek (S 51) – Płońsk (S 10) odcinek Pieńki – Płońsk; Strzegowo - Pieńki”,
Numer referencyjny ARM/05/2019
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji teletechnicznej oraz kabli światłowodowych na terenie powiatu płońskiego przy zadaniu budowy drogi S7 Olsztynek (S 51) – Płońsk ( S10) na odcinkach Strzegowo - Pieńki – Płońsk. Celem przebudowy jest usunięcie kolizji nowo budowanej drogi S7 z istniejącą siecią „Internet dla Mazowsza”. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac budowlanych przy przebudowie sieci IDM zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz odpowiedzialny jest za przygotowanie dokumentacji wykonawczej, powykonawczo-pomiarowej. Wykonawca powinien opracować pełną dokumentację wykonawczą na przebudowę kanalizacji teletechnicznej zgodnie z przekazaną dokumentacją budowlaną, która zostanie przekazana przez Zamawiającego. Zakres prac Wykonawcy obejmuje wykonanie następujących czynności: • demontaż istniejącej kanalizacji wraz z kablami światłowodowymi, • budowa nowo projektowanej kanalizacji kablowej wraz z ułożeniem współbieżnie kabla sygnalizacyjnego, • montaż kabli światłowodowych w nowo wybudowanej kanalizacji kablowej, • montaż złączy kablowych, • wykonanie pomiarów reflektometrycznych oraz transmisyjnych, • wykonanie dokumentacji powykonawczo-pomiarowej.
Cpv glowny przedmiot 32412100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-01-22T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości polisy co najmniej 300.000,00 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają określone zdolności techniczne lub zawodowe tj.: 1) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na opracowaniu dokumentacji wykonawczej, powykonawczo-pomiarowej oraz wykonaniu robót budowlanych w zakresie kanalizacji teletechnicznej oraz kabli światłowodowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych) brutto. 2) wykażą, że dysponują zespołem zdolnym do realizacji zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) dysponują specjalistą posiadającym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, zdobyte przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem lub polegającego na budowie/przebudowie sieci szerokopasmowej oraz posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych – 1 osoba, b) dysponują specjalistą posiadającym doświadczenie na stanowisku operatora wiertnicy, zdobyte przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem lub polegającego na budowie/przebudowie sieci szerokopasmowej – 2 osoby, c) dysponują specjalistą posiadającym doświadczenie na stanowisku operatora koparki, zdobyte przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem lub polegającego na budowie/przebudowie sieci szerokopasmowej – 2 osoby.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, to jest w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z Postępowania: 1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 (w odniesieniu do podmiotów zbiorowych) Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 7. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, to jest w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.2. SIWZ: a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 PLN. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.3.1. SIWZ: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sporządzonego zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykaz robót budowlanych powinien zawierać informację o rodzaju, wartości, datach, miejscu wykonania robót budowlanych i podmiotach, na rzecz których roboty te zostały wykonane. b) Do wykazu robót budowlanych należy dołączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.3.2. SIWZ: a) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, sporządzonego zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, uprawnień, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załączniki nr 1 do SIWZ Wykonawca załącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), 2. wyjaśnienia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje lub dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3. stosowne pełnomocnictwa, 4. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium ważnym w okresie związania ofertą w wysokości wynoszącej: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 12.2. SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt 9.3. musi być utrzymane lub obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone: 5.1. w formie pieniężnej - należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 60 1020 1097 0000 7902 0115 6553 w banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. z adnotacją: Wadium Postępowanie ARM/05/2019. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie polecenia przelewu. 5.2. w innych formach - należy dołączyć do oferty dokument w oryginale i wysłać na adres wskazany w punkcie 8.1. SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja ta powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i winna zawierać następujące elementy: 6.1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. 6.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. 6.3. Kwotę gwarancji. 6.4. Termin ważności gwarancji. 6.5. Bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez sprzeciwu, czy zastrzeżeń, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia pkt 6. stosuje się odpowiednio. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu Postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; 13.2. zawarcie Umowy w sprawie Zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w wysokości określonej w pkt 1. SIWZ, w formie lub formach, o których mowa w pkt 3., lub na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy. 15. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu może ono zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy za zgodą Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana Umowy może nastąpić w razie zaistnienia następujących okoliczności: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie nadzwyczajne i zewnętrzne, na którego wystąpienie i trwanie Strona nie ma wpływu oraz któremu to zdarzeniu, lub jego skutkom, nie była w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności, które nastąpiło po dniu wejścia w życie Umowy, Strony są uprawnione do przedłużenia terminu obowiązywania Umowy, o którym mowa w § 3 Umowy, które to przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić o czas trwania siły wyższej; 2) w przypadku zmian przepisów prawa (ich ogłoszenia lub wejścia w życie) opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach, w zakresie w jakim zmiany przepisów prawa wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym wymuszają zmianę terminu obowiązywania Umowy lub zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie; 3) w przypadku wydania decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji społecznej; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; 5) w przypadku zaistnienia sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych). 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2) – 6) ustawy PZP. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniającej dokonanie zmiany Umowy, każda ze Stron, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej wystąpienia, może złożyć drugiej Stronie umotywowany wniosek w sprawie zmiany Umowy. Wniosek ten powinien być rozpatrzony w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jego złożenia. 6. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP i nie wymaga aneksowania Umowy w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych, jako upoważnione do kontaktów między Stronami; 3) inne wprost wskazane w niniejszej Umowie.
IV 4 4 data 2019-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres obowiązywania gwarancja jakości
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)