Publication date |
2019-11-20 |
End date |
2019-11-28 00:00:00 |
Instytucja |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Sprzęt telekomunikacyjny,
- Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
625384-N-2019 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302000001, 489000007, 325220008, 302321108, 302132007, 320000001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
f2e4c79b-9f2d-488d-8512-dfb02e63c5fc
|
Biuletyn |
625384-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
93038806200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 658 666
|
Zamawiajacy fax |
261 658 425
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
|
Adres strony url |
www.bip.aw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.aw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 8. pok. 0.09 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI
|
Numer referencyjny |
WNP/997/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i łączności – komputerów, urządzeń drukujących, oprogramowania i aparatów telefonicznych w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
439744,25
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający oświadcza, że na część przedmiotów zamówienia (dotyczy części III) wystąpił o zezwolenia na „0” stawkę VAT. Stosowne oznaczenie zostało zamieszczone w formularzu cenowym – załączniku do siwz w kolumnie „Podatek VAT”. Stosowne zaświadczenia zostaną przedstawione Wykonawcy nie później, jak w dniu podpisania umowy.
W przypadku braku zgody na zastosowanie „0” stawkę VAT, Zamawiający dokona przeliczenia ceny oferty uwzględniając obowiązująca stawkę podatku. Zastosowanie w wyliczeniu ceny oferty innych stawek podatku VAT, Zamawiający będzie traktował jako przedstawienie oferty niezgodnej z treścią siwz.
Zamówienie podzielone jest na 5 części:
I część – Oprogramowanie komputerowe
II część – Zestaw CALL CENTER
III część – Drukarki
IV część – Urządzenie wielofunkcyjne
V część - Tablet
Zamówienie dla każdej części posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Oferta Wykonawcy musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę wszystkich pozycji oraz całości kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Opisu zaoferowanego asortymentu potwierdzającego spełnianie minimalnych wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umownych:
1) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana nr rachunku bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w następującym zakresie: podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie;
7. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest:
1. Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, 51-147 Wrocław,
ul. Czajkowskiego 109 Dział zamówień publicznych i Komisja Przetargowa powołana do przedmiotowego postępowania.
2. Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrona Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl.
3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celach:
a) wykonywania czynności związanych z procedurami udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp,
b) podpisania i realizacji umowy,
c) dla celów statutowych, statystycznych i archiwalnych w związku z wypełnieniem obowiązków wynikających z ustawy Pzp;
4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych zawartych w ofercie jest zgoda Wykonawcy na przetwarzanie tych danych, określona w treści oferty;
5. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, w szczególności ustawy Pzp, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
6. Dane osobowe zawarte w ofercie lub w załącznikach do niej będą przetwarzane i przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku zawarcia umowy o zamówienie publiczne, dane osobowe zawarte w umowie będą przechowywane i przetwarzane przez okres 10 lat od zakończenia okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady.
8. Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie zaznaczając, że wszystkie operacje przetwarzania danych oparte na tej zgodzie, które miały miejsce przed wycofaniem zgody pozostają legalne i nie są dalej przetwarzane. Jeżeli nie ma innej zgodnej z prawem podstawy uzasadniającej ich dalszego przetwarzania lub archiwizowania to dane te zostaną usunięte lub zanonimizowane;
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji czynności wynikających z ustawy Pzp.
10. Wykonawca lub osoby, których dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
11. Dane osobowe Wykonawcy, jak również osób wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty lub załącznikach do oferty, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
185951,56
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego wyszczególnionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw CALL CENTER
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32522000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12500,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawy call centerwyszczegó lnionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DRUKARKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
173000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek wyszczególnionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
65040,65
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wyszczególnionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
TABLET
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3252,04
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tableta wyszczególnionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
| |