„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-29 00:00:00
Instytucja Gmina Kurzętnik
Miejscowość Kurzętnik
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625232-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 31425003, 158960005, 152200006, 151100002, 153300000, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły
w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”
Z podziałem na 8 części.
Szczegółowy wykaz asortymentu został wypisany na formularzach asortymentowo-cenowych zał. 3a-3h zamówienia wraz z wykazem i ilościami dla poszczególnych szkół z podziałem na 8 części zamówienia:

Część I Artykuły spożywcze różne – Załącznik nr 3a
Część II Nabiał i przetwory mleczne– Załącznik nr 3b
Część III Jaja – Załącznik nr 3c
Część IV Mrożonki – Załącznik nr 3d
Część V Ryby – Załącznik nr 3e
Część VI Mięso, drób, wędliny – Załącznik nr 3f
Część VII Owoce i warzywa – Załącznik nr 3g
Część VIII Pieczywo – Załącznik nr 3h

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea39e316-9aad-4b16-bea4-2d926c766a6b
Biuletyn 625232-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kurzętnik
Regon 53826000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Kurzętnik
Zamawiajacy kod pocztowy 13-306
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 056 4740515, 056 4748282
Zamawiajacy fax 564 748 284
Zamawiajacy email zppf@kurzetnik.pl
Adres strony url https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23.11.2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, pokój nr 6 (Punkt Obsługi Interesanta)
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”
Numer referencyjny IRG.271.75.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” Z podziałem na 8 części. Szczegółowy wykaz asortymentu został wypisany na formularzach asortymentowo-cenowych zał. 3a-3h zamówienia wraz z wykazem i ilościami dla poszczególnych szkół z podziałem na 8 części zamówienia: Część I Artykuły spożywcze różne – Załącznik nr 3a Część II Nabiał i przetwory mleczne– Załącznik nr 3b Część III Jaja – Załącznik nr 3c Część IV Mrożonki – Załącznik nr 3d Część V Ryby – Załącznik nr 3e Część VI Mięso, drób, wędliny – Załącznik nr 3f Część VII Owoce i warzywa – Załącznik nr 3g Część VIII Pieczywo – Załącznik nr 3h
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na skład oferty w oryginale należy złożyć: a) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. b) Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ; c) formularze cenowe - załączniki od nr 3a do nr 3h do SIWZ. d) Oświadczenie dotyczące wdrażania bądź stosowania wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 2 do SIWZ) e) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) - (załącznik nr 1 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 13.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b i c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. – gdyby były wymagane 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. – gdyby było wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kurzętnik jest Pani/Pan  /imię Rafał Dąbrowski kontakt: adres e-mail: kontakt@iod-rg.pl telefon: 799050025/*;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”  znak sprawy IRG.271.75.2019  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3a. Opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru przez zamawiającego, widoczne terminy przydatności do spożycia oznakowanie zgodne z wymaganiami, w przypadku nie posiadania towaru w opakowaniu o sugerowanej wadze należy przeliczyć cenę dowolnego opakowania na wymienioną w specyfikacji gramaturę.9. Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów, przy czym termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 5 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału oraz 30 dni w przypadku innych artykułów spożywczych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał i przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3b. 9.Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów, przy czym termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 5 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału oraz 30 dni w przypadku innych artykułów spożywczych. Pieczywo wypiekane w dniu dostarczenia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3c. Jaja kurze klasa A rozmiar L. Jaj powinny być świeże, oznakowane zgodnie z systemem HACCAP
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3d. Wymagania: - opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru prze z zamawiającego - artykuły powinny być głęboko zamrożone, opakowanie suche bez widocznych mokrych rozmrożeń - widoczne terminy przydatności do spożycia Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3e.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mięso, drób, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3f. Wymagania: Dostarczane mięso oraz podroby powinny być wysokiej jakości, świeże, schłodzone, bez wad jakościowych, ( kolor mięsa jasno – różowy właściwy jak dla mięsa świeżego) Dostarczane wędliny powinny być świeże, schłodzone, bez wad jakościowych. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Mięso i wędliny powinny być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin, codziennie lub na każde zamówienie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym, będącym przedmiotem zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3g. Wymagania: Dostarczony towar ma być świeży, jędrny bez oznak pleśni, bez plam, w kolorze naturalnym dla danego asortymentu
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3h. Wymagania: Pieczywo powinno być świeże, dobrze wyrośnięte, nie spieczone, smaczne Pieczywo powinno być dowożone do Zamawiającego codziennie z wyjątkiem świąt i niedziel do godz. 7.30 **Pączki, drożdżówka o niskiej zawartości cukru do 10g na 100g gotowego produktu do spożycia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)