ZAKUP WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 4 W KIELCACH NA POTRZEBY UTWORZENIA ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625315-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia : meble, zabudowa meblowa, stół bilardowy, nakładki ping/pong/hokej na stół bilardowy, wykładziny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pod wskazany adres , wniesienia , rozmieszczenia, montażu przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 743fe63b-4100-4a59-b03b-1ec67829137b
Biuletyn 625315-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Regon 36770510000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Studzienna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-544
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 312 524
Zamawiajacy fax 413 685 057
Zamawiajacy email przetargi@mopr.kielce.pl
Adres strony url www.mopr.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Gminy Kielce: „Efekt-dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem , Działanie 9.2. Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych , Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej-za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 25-544 Kielce ul. Studzienna 2 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PRZY UL. KOŁŁĄTAJA 4 W KIELCACH NA POTRZEBY UTWORZENIA ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ
Numer referencyjny MOPR/ZP/341/26/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia : meble, zabudowa meblowa, stół bilardowy, nakładki ping/pong/hokej na stół bilardowy, wykładziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pod wskazany adres , wniesienia , rozmieszczenia, montażu przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie. Wykonawcy występujący wspólnie -każdy z nich składa wskazane oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie. Wykonawcy występujący wspólnie -każdy z nich składa wskazane oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie. Wykonawcy występujący wspólnie -każdy z nich składa wskazane oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - dotyczącego wykonawcy stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U.2017.1508 t.j. z dnia 2017.08.08) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U.2017.2344 t.j. 2017.12.15) należy złożyć: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy – dotyczącego wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 , chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności należy złożyć: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie], odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych powyżej dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Wykonawcy występujący wspólnie - każdy z nich składa powyższe dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki, zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp-zobowiązanie podmiotu trzeciego należy w oryginale dołączyć do oferty. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ustawy lub oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiąznym jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 1.1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość okresu gwarancji 3 lata dla całego wyposażenia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)