GuidZP400 |
2a2ec423-e50f-46a7-9937-282790668310
|
Biuletyn |
625348-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Morski w Gdyni
|
Regon |
00014511200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Morska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81-87
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-225
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48585586421,
|
Zamawiajacy fax |
+48587412250
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umg.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.umg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Morski w Gdyni ul. Morska 81-87 81-225 Gdynia Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
CRZP/219/2019/AEZ Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2019 - 15
|
Numer referencyjny |
CRZP/219/2019/AEZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2019 - 15
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
opis urządzeń W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy należy złożyć - informację o tym, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu definicji zawartej w art. 4 pkt. 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., nr 50, poz. 331 z późn. zm.)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.
b) obniżenie stawki podatku VAT - Zamawiający oświadcza, że zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. z późn. zm.) będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający oświadcza, że w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz.535 z późn. zm) wystąpi do Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej. W przypadku otrzymania zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na całość lub część przedmiotu zamówienia strony umowy podpiszą odpowiedni aneks do umowy, który będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury z preferencyjną stawką podatku VAT 0 %.
c) w przypadku wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
d) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy;
e) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na skutek zmiany przepisów w tym zakresie - wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1. Monitor 27", 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2. Komputer przenośny, 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3. Komputer przenośny, 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4. Drukarka laserowa mono A4, 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5. Drukarka laserowa kolor A4, 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
|
| |