Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623846-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Pakiet nr 5 – Skarpety.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 022e82dd-7802-40bb-b14c-77a7ff38c5a5
Biuletyn 623846-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wpływ do kancelarii Zamawiającego, parter, pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Numer referencyjny RZP/PN/110/I/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Pakiet nr 5 – Skarpety. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest w terminie max. 5 dni roboczych dostarczyć do siedziby Zamawiającego co najmniej dwa, różne produkty spełniające wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych licząc od daty otrzymania produktów wybierze jeden produkt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego informacji o wyborze ostatecznego produktu, przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail przynajmniej sześć projektów wzorów wraz z wizualizacjami produktu, z których Zamawiający wybierze trzy wzory. Projekty przesłane przez Wykonawcę muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni roboczych dostarczyć spersonalizowany przedmiot zamówienia w ilościach określonych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej do siedziby Zamawiającego (dostawa jednorazowa).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) Zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub w sytuacji gdy Zamawiający nie zrealizował całości przedmiotu zamówienia co do wartości zawartej umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy. 2) Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej zmianie. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę. 3) Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy umowy czy też wyłącznie na kwestie nieuregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. 4) Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy umowy czy też wyłącznie na kwestie nieuregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. 5) Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie pisemne oświadczenie producenta potwierdzającego zakończenie produkcji lub wycofania zaoferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostarczenia propozycji produktu w celu jego zaprojektowania
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)