Dostawa artykułów żywnościowych - produktów mleczarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625210-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych – produktów mleczarskich – dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w roku 2020.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
1) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność, pięć razy w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 5:00–6:00. Miejscami wykonywania zamówień są magazyny Zamawiającego, znajdujące się w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12, ul. Nadgórnej 30/32,ul. Armii Krajowej 39 oraz ul. Dywizjonu 303 Nr 4
2) Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu został określony w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru.
3) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT.
4) Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9426fdda-0510-4526-8f57-9a261d8b6dd6
Biuletyn 625210-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Regon 29505300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (056) 45 175 20
Zamawiajacy fax (056) 45 175 40
Zamawiajacy email dps.1@op.pl
Adres strony url www.dps.grudziadz.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dps.grudziadz.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps.grudziadz.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps.grudziadz.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych - produktów mleczarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych – produktów mleczarskich – dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w roku 2020. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 1) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność, pięć razy w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 5:00–6:00. Miejscami wykonywania zamówień są magazyny Zamawiającego, znajdujące się w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12, ul. Nadgórnej 30/32,ul. Armii Krajowej 39 oraz ul. Dywizjonu 303 Nr 4 2) Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu został określony w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 3) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT. 4) Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 3) formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy (jeżeli dotyczy) w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)