GuidZP400 |
686e402b-7727-4385-9996-0ed0ea097b3e
|
Biuletyn |
625173-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
|
Regon |
38719130000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kanonicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-002
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 421 68 48 wew. 624
|
Zamawiajacy fax |
12 421 68 48 wew. 624
|
Zamawiajacy email |
zp@upjp2.edu.pl
|
Adres strony url |
www.upjp2.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Skonsolidowany Plan Rozwoju UPJPII, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr Umowy POWR.03.05.00-00-Z104/17/00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.upjp2.edu.pl/zamowienia_publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy licencji oprogramowania w ramach realizowanego projektu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla UP JP II w Krakowie.
|
Numer referencyjny |
ZP.240.19 - 45
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy licencji oprogramowania w ramach realizowanego projektu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla UP JP II w Krakowie.
1.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Skonsolidowany Plan Rozwoju UPJPII, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr Umowy POWR.03.05.00-00-Z104/17/00.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy:
1.2.1 Część 1 – 44 sztuki licencji oprogramowania Adobe CC for Teams All Apps dla edukacji Win/Mac (licencja na stanowiska) oraz 4 sztuki licencji oprogramowania Adobe CC for Teams All Apps dla edukacji Win/Mac (licencja imienna na użytkownika), łącznie 48 sztuk
1.2.2 Część 2 – 30 sztuk licencji oprogramowania Office Standard 2019 SNGL OLP NL Academic
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne:
a) w celu potwierdzenia, że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadku:
1.1 zmiany terminu realizacji zamówienia z niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez tzw. „siłę wyższą” w rozumieniu § 7;
1.2 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, z wyjątkiem przepisów wpływających na wysokość ceny brutto;
1.3 zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego;
2. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym Wykonawcą umowy wysokość maksymalnego wynagrodzenia ulegnie zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadku:
2.1 ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT;
2.2 ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. 2017, poz. 847) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę;
2.3 ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r., poz. 300 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1510 z późn. zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek.
2.4 zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2215 ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu zmiany postanowień umowy o prowadzenie pracowniczego zawartej przez Wykonawcę z instytucją finansową zarządzającą PPK, dotyczących ww. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie z dniem zawarcia aneksu, nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
licencje oprogramowania Adobe CC for Teams All Apps dla edukacji Win/Mac (licencja na stanowiska - 44 szt. ) oraz licencje oprogramowania Adobe CC for Teams All Apps dla edukacji Win/Mac (licencja imienna na użytkownika 4 szt.), łącznie 48 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie będzie stosowane w pracowni dydaktycznej w czasie zajęć dotyczących grafiki komputerowej, składu DTP, obróbki fotografii cyfrowej, tworzenia treści internetowych oraz montażu wideo ze szczególnym uwzględnieniem montażu wideo 360/VR minm. parametry techn. opisane zostały w SIWZ pkt. 3) ust. 1.2.1. tabela dla części 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
licencje oprogramowania Office Standard 2019 SNGL OLP NL Academic - 30 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet programów Office do pracy na komputerach stacjonarnych i przenośnych kompatybilne z przedmiotami umowy Windows i macOS. Minimalne parametry zostały określone w SIWZ w pkt.3) ust. 1.2.2. dla części 2 - tabela.
|
| |