GuidZP400 |
808dc5df-0882-4f55-a9f2-e274ed93da97
|
Biuletyn |
625171-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
|
Regon |
69058139900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Glinik Dolny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
230
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Frysztak
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 2777934
|
Zamawiajacy fax |
17 2777934
|
Zamawiajacy email |
dpsf@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętych kopertach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
|
Numer referencyjny |
DPS-III.271.5.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 8 części: Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów zwierzęcych,mięsa i produktów mięsnych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa produktów mrożonych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, Część 6. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ, Część 7. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 8 do SIWZ, Część 8. Dostawa wody mineralnej - wg załącznika nr 9 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 9 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 9 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 10 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 11 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 12 do SIWZ; Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany zawiera wzór umowy - załącznik nr 13 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|