GuidZP400 |
93562f6d-e7d1-4c36-a58d-cafa621f3eb2
|
Biuletyn |
625031-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
57424330000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Waryńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 696 87 00
|
Zamawiajacy fax |
56 696 87 02
|
Zamawiajacy email |
administracja@mopr.grudziadz.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.grudziadz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
mopr.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
mopr.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz - Dział Organizacyjny, pokój nr 104, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
|
Numer referencyjny |
OR.251.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
417814,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi oświadczyć, że posiada co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – załącznik nr 4 do SIWZ albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - zmiany punktu sprzedaży – gdy wystąpią szczególnie uzasadnione okoliczności, których strony umowy nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia, powodujące, że wydawanie klientom MOPR artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) w danym punkcie sprzedaży jest niemożliwe. W takich okolicznościach Wykonawca niezwłocznie wskaże Zamawiającemu inny
punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych), położony w tym samym rejonie miasta Grudziądza, - zmiany cen – gdy nastąpi niezależny od Wykonawcy wzrost cen artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) wynoszący co najmniej 25% w stosunku do cen wskazanych w ofercie. Okoliczność taką Wykonawca musi udokumentować przedkładając faktury lub rachunki od producentów lub własnych dostawców, - zmiany stawki podatku VAT – zmiana cen jednostkowych artykułów
żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) w trakcie obowiązywania umowy z powodu zmiany stawki podatku VAT będzie podlegała waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiąjący informuje, że: - administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, tel. 56 69 68 700, faks 56 69 68 702, e-mail: poczta@mopr.grudziadz.pl; - inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu jest Pan Sebastian Drzymalski, e-mail: iod@mopr.grudziadz.pl; - dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843); - dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a umowa zawarta w wyniku tego postępowania przez okres 10 lat; - obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; - w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Wykonawca posiada na podstawie RODO: -prawo dostępu do swoich danych osobowych; - prawo do sprostowania swoich danych osobowych; - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
132489,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) w okolicach Śródmieścia i Starego Miasta w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 48 talonów średniomiesięcznie dla 48 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w okolicach Śródmieścia i Starego Miasta w Grudziądzu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
145400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) w okolicach Tarpna w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 49 talonów średniomiesięcznie dla 49 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w okolicach Tarpna w Grudziądzu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
139925,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) w okolicach osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej oraz Strzemięcina w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 51 talonów średniomiesięcznie dla 51 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych pierwszej potrzeby i podstawowych środków czystości (higieniczno-sanitarnych) położony w okolicach osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej oraz Strzemięcina w Grudziądzu.
|
| |