GuidZP400 |
5dd44c21-1be0-4155-8150-904b07d234cb
|
Biuletyn |
625160-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
|
Regon |
28826000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 321 37 60,
|
Zamawiajacy fax |
913 212 314
|
Zamawiajacy email |
m.koput@uzdrowisko.pl,
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdrowisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, Kurierem, Pocztą Polską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uzdrowisko Świnoujście S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
|
Numer referencyjny |
ZP/UŚ/SR/10/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego w postaci: 5 szt. cyklometrów współpracujących z systemem do rehabilitacji kardiologicznej, wanny medycznej do kąpieli solankowych w pozycji siedzącej- 1 szt., bieżni do prób wysiłkowych- 1 szt., aparatu do krioterapii- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn dolnych- 1 szt., wanny do masażu wirowego kończyn górnych- 1 szt., urządzenia do napromieniowania UVA, UVB- 311 nm do kuracji dłoni, stóp, twarzy oraz innych części ciała spełniających wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej – „SIWZ”) wraz z wszystkimi jego przynależnościami oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu rehabilitacyjnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się, aby:
Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę* sprzętu rehabilitacyjnego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Wykonawca może wykazać spełnienie warunku również dostawami zrealizowanymi w ramach trwających jeszcze umów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz dostaw.
2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c PZP.
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w pkt 3-5 składa odrębnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany określono w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|