Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624967-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a2c5d58-21dd-47c3-9bde-5d9ae4617713
Biuletyn 624967-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny ZP/65/ZCOSzpSp/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: maksymalnie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy (termin realizacji przedmiotu umowy stanowi kryterium oceny ofert).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem nie więcej niż dwóch dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: pakiet nr 1 – 110 000,00 zł pakiet nr 2 – 10 100,00 zł pakiet nr 3 – 17 300,00 zł pakiet nr 4 – 1 480,00 zł
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGAŃ OKREŚLONYCH W SIWZ – NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymaganych parametrów, cech techniczno – użytkowych określonych w SIWZ, tj. w szczególności należy załączyć kartę katalogową urządzenia wraz ze zdjęciami jednostki, katalogi, specyfikacje techniczne, opisy merytoryczne itp., w języku polskim. 2. Deklaracja zgodności CE.
Inne dokumenty niewymienione do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Załącznik nr 6-Formularz –Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu 3) Potwierdzenie wniesienia wadium 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 6) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 i 8 niniejszej SIWZ (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5);
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 3 400,00 zł Pakiet nr 2 - Nie dotyczy Pakiet nr 3 - Nie dotyczy Pakiet nr 4 - Nie dotyczy 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Handlowy w warszawie S.A - nr konta 65 1030 1508 0000 0008 0375 6031 z oznaczeniem: ZP/65/ZCOSzpSp/2019 ,,Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 3. Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza (przelew), b) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4.1. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. 6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w przypadkach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie ustalono inaczej. 3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 3.1 zmiany zaoferowanego sprzętu pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: 3.2 zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; 3.3 niezmienności wynagrodzenia umownego; 3.4 przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego sprzętu są nie gorsze niż parametry sprzętu oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego sprzętu wraz z opisaniem tych przyczyn; - przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego sprzętu wymaganych na etapie składania ofert, o których mowa w SIWZ - zmiany części składowych zaoferowanego sprzętu pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: - zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; - pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; 3.5 zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 4. Prawem właściwym dla niniejszej umowy jest prawo polskie.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny PC , oprogramowanie biurowe firmy Microsoft Office 365 Business.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ. Pakiet nr 1 pozycja nr 1 - Komputer stacjonarny PC - 60 sztuk Pakiet nr 1 pozycja nr 2- oprogramowanie biurowe firmy Microsoft Office 365 Business - 30 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa komputer z systemem operacyjnym MacOS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitory 24” i 27”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ. Monitor 24” - 20 sztuk Monitor 27” - 20 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa nagrywarka CD/DVD zewnętrzna, klawiatura, mysz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ. nagrywarka CD/DVD zewnętrzna - 5 sztuk, klawiatura - 20 sztuk mysz - 20 - sztuk
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)