GuidZP400 |
9a2c5d58-21dd-47c3-9bde-5d9ae4617713
|
Biuletyn |
624967-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
31007700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
ZP/65/ZCOSzpSp/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: maksymalnie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy (termin realizacji przedmiotu umowy stanowi kryterium oceny ofert).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem nie więcej niż dwóch dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż:
pakiet nr 1 – 110 000,00 zł
pakiet nr 2 – 10 100,00 zł
pakiet nr 3 – 17 300,00 zł
pakiet nr 4 – 1 480,00 zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGAŃ OKREŚLONYCH W SIWZ – NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO
1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymaganych parametrów, cech techniczno – użytkowych określonych w SIWZ, tj. w szczególności należy załączyć kartę katalogową urządzenia wraz ze zdjęciami jednostki, katalogi, specyfikacje techniczne, opisy merytoryczne itp., w języku polskim.
2. Deklaracja zgodności CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
do oferty należy załączyć:
1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Załącznik nr 6-Formularz –Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu
3) Potwierdzenie wniesienia wadium
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
6) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 i 8 niniejszej SIWZ (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5);
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 - 3 400,00 zł
Pakiet nr 2 - Nie dotyczy
Pakiet nr 3 - Nie dotyczy
Pakiet nr 4 - Nie dotyczy
2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Handlowy w warszawie S.A - nr konta 65 1030 1508 0000 0008 0375 6031 z oznaczeniem: ZP/65/ZCOSzpSp/2019 ,,Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
3. Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania oferty.
4. Wadium może być wnoszone w formie:
a) pieniądza (przelew),
b) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancji bankowych,
d) gwarancji ubezpieczeniowych,
e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
4.1. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym Zamawiającego.
5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy.
6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą.
7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w przypadkach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie ustalono inaczej.
3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
3.1 zmiany zaoferowanego sprzętu pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
3.2 zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.3 niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.4 przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że:
- wszystkie parametry nowego sprzętu są nie gorsze niż parametry sprzętu oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
- Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego sprzętu wraz z opisaniem tych przyczyn;
- przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego sprzętu wymaganych na etapie składania ofert, o których mowa w SIWZ
- zmiany części składowych zaoferowanego sprzętu pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
- zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
- pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.5 zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
4. Prawem właściwym dla niniejszej umowy jest prawo polskie.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny PC , oprogramowanie biurowe firmy Microsoft Office 365 Business.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
Pakiet nr 1 pozycja nr 1 - Komputer stacjonarny PC - 60 sztuk
Pakiet nr 1 pozycja nr 2- oprogramowanie biurowe firmy Microsoft Office 365 Business - 30 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
komputer z systemem operacyjnym MacOS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Monitory 24” i 27”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
Monitor 24” - 20 sztuk
Monitor 27” - 20 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
nagrywarka CD/DVD zewnętrzna, klawiatura, mysz
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
nagrywarka CD/DVD zewnętrzna - 5 sztuk,
klawiatura - 20 sztuk
mysz - 20 - sztuk
|
| |