Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624354-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż 16 grudnia 2019 r. (w zależności, co nastąpi pierwsze). Aktywacja licencji musi nastąpić w dniu 16 grudnia 2019 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a317265-ec75-4cd0-91b1-7e6a119da269
Biuletyn 624354-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 12293240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/mswia/bip
Adres strony internetowej www.mswia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/mswia/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mswia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej zlokalizowanej na parterze budynku przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie lub przesłać na adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-1-37-DT-PN-MG/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż 16 grudnia 2019 r. (w zależności, co nastąpi pierwsze). Aktywacja licencji musi nastąpić w dniu 16 grudnia 2019 r.
Cpv glowny przedmiot 48761000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 149593,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty zawarcia Umowy, jednak nie później niż 16 grudnia 2019 r. (w zależności, co nastąpi pierwsze). Aktywacja licencji musi nastąpić w dniu 16 grudnia 2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ppkt 2.1, w zakresie terminu wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym powyżej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić na podstawie art. 144 ustawy i za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 3 ust. 11 Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, istotna zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej: 1) zmiany podwykonawcy (ów) i zakresu podwykonawstwa na zasadach przewidzianych w § 9 Umowy; z zastrzeżeniem, że Wykonawca w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie dodatkowo zobowiązany jest odpowiednio wcześniej zawiadomić Zamawiającego, wskazując nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców. 2) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 3) zmiany terminu realizacji Umowy (dostawy i aktualizacji licencji), o którym mowa w §3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie. Zmiana jest dopuszczalna w sytuacji gdy w wyniku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia fatyczny termin realizacji dostawy wyniesie mniej niż 2 dni kalendarzowe od dnia zawarcia Umowy. Strony mogą w takiej sytuacji przedłużyć termin realizacji Umowy poprzez określenie nowego terminu realizacji, który nie może być dłuższy niż 2 dni kalendarzowe od dnia zawarcia Umowy; 4) odpowiednich zmian postanowień Umowy związanych ze zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów; 5) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych Umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek. 3. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy. 4. Potwierdzenie konieczności zmiany Umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownego protokołu, wraz z uzasadnieniem opisującym przesłanki i celowość zmiany.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28 listopada 2019 r., o godzinie 11:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, II piętro, pok. nr 206. Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert odbywa się przez Punkt wystawiania kart gości zlokalizowany na wejściu głównym, Punkt jest czynny w godzinach 8:15-16:15. Celem wystawienia karty gościa należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 132-39 lub 147-30 dzwoniąc z Punktu. Do wystawienia karty gościa niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. UWAGA! Ze względu na procedury bezpieczeństwa funkcjonujące w siedzibie Zamawiającego, prosimy wykonawców, chcących uczestniczyć w otwarciu ofert o uwzględnienie czasu niezbędnego na otrzymanie zgody na wejście do obiektu.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)