Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r.

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Elektryczne silniki, generatory i transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624885-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153311709, 158100009, 155000003, 31100005, 158000006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r. Zamówienie zostało podzielone na 7 (siedem) Części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu: I CZĘŚĆ: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB
mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby, wędliny wieprzowe i drobiowe; II CZĘŚĆ: MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE I INNE PRODUKTY MROŻONE): warzywa (brokuły, groszek, fasolka, kalafior, marchew, pietruszka, seler), owoce (mieszanki kompotowe, truskawki), ryby (miruna-blaty, makrela), inne produkty mrożone (pierogi ruskie, z serem, uszka z mięsem, grzybami, kluski śląskie, frytki); III CZĘŚĆ: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE (PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE ŚWIEŻE): pieczywo (chleb krojony–mieszany, graham; weki i bułki) oraz wyroby ciastkarskie (pączki, drożdżówki; IV CZĘŚĆ: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE: mleko i jego przetwory (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), sery topione i twarde (żółty); V CZĘŚĆ: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KISZONE: warzywa i jarzyny świeże: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki czerwone, cebula, por, czosnek, fasola i groch, kapusta (biała, czerwona i włoska), sałata zielona i pekińska, ogórki, cukinia, papryka, pomidory, pieczarki, kalafiory, brokuły, fasola szparagowa, rzodkiewka, pietruszka (natka), szczypiorek, koperek, rabarbar, botwinka; owoce: truskawki, wiśnie, maliny, borówki, jabłka, gruszki, śliwki, arbuzy, morele, brzoskwinie; owoce cytrusowe: cytryny, pomarańcze, mandarynki; owoce tropikalne: banany; kiszonki: kapusta, ogórki; VI CZĘŚĆ: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP.: różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.; VII CZĘŚĆ: JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE: jaja kurze konsumpcyjne świeże, w nienaruszonych skorupkach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6f0ddb7-4a1d-445a-bb87-d40ee70696ac
Biuletyn 624885-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łanowa
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-725
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 6532041, 2967742
Zamawiajacy fax 126 530 390
Zamawiajacy email dpslanowa43@ceti.pl
Adres strony url www.ceti.pl/~lanowa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ceti.pl/~lanowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ceti.pl/~lanowa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r.
Numer referencyjny A.26.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r. Zamówienie zostało podzielone na 7 (siedem) Części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu: I CZĘŚĆ: MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby, wędliny wieprzowe i drobiowe; II CZĘŚĆ: MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE I INNE PRODUKTY MROŻONE): warzywa (brokuły, groszek, fasolka, kalafior, marchew, pietruszka, seler), owoce (mieszanki kompotowe, truskawki), ryby (miruna-blaty, makrela), inne produkty mrożone (pierogi ruskie, z serem, uszka z mięsem, grzybami, kluski śląskie, frytki); III CZĘŚĆ: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE (PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE ŚWIEŻE): pieczywo (chleb krojony–mieszany, graham; weki i bułki) oraz wyroby ciastkarskie (pączki, drożdżówki; IV CZĘŚĆ: NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE: mleko i jego przetwory (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), sery topione i twarde (żółty); V CZĘŚĆ: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KISZONE: warzywa i jarzyny świeże: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki czerwone, cebula, por, czosnek, fasola i groch, kapusta (biała, czerwona i włoska), sałata zielona i pekińska, ogórki, cukinia, papryka, pomidory, pieczarki, kalafiory, brokuły, fasola szparagowa, rzodkiewka, pietruszka (natka), szczypiorek, koperek, rabarbar, botwinka; owoce: truskawki, wiśnie, maliny, borówki, jabłka, gruszki, śliwki, arbuzy, morele, brzoskwinie; owoce cytrusowe: cytryny, pomarańcze, mandarynki; owoce tropikalne: banany; kiszonki: kapusta, ogórki; VI CZĘŚĆ: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP.: różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.; VII CZĘŚĆ: JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE: jaja kurze konsumpcyjne świeże, w nienaruszonych skorupkach
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22, ust. 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ - pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie dostarczenia dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. w art. 24, ust. 1, pkt. 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24, ust. 1, pkt. 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1 pkt 12-23 oraz w art. 24, ust. 5 pkt 1 Ustawy należy przedłożyć podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ 3. Zamawiający – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP (wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8) – może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1. Może to być następujący dokument: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; dokument powinien być wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca – zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 w/w ustawy („Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach”) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Ponadto: 5.1. wypełniony Formularz ofertowy dla danej Części zamówienia z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ - stanowiący Załącznik nr 1 i - Formularz asortymentowo-cenowy dla danej Części zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, 5.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku podpisywania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy (w formie oryginału lub poświadczonej przez uprawnioną osobę kopii); 5.3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) a w przypadku wybrania oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - stosowną umowę regulującą ich współpracę (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.1.zmiany regulacji prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 1.2.zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 1.3.zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych lub gospodarczych w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. 2.Zmiany w rozumieniu przepisu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP nie stanowią: 2.1.zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną niniejszej umowy, 2.2.zmiany osób wskazanych w umowie i danych kontaktowych Zamawiającego i Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MIĘSO ŚWIEŻE, WĘDLINY I DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy mięsa wołowego (z kością i bez), wieprzowego (z kością i bez), drobiu i podrobów, wędlin wieprzowych i drobiowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE I INNE PRODUKTY MROŻONE)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy warzyw (brokuły, groszek, fasolka, kalafior, marchew, pietruszka, seler), owoców (mieszanki kompotowe, truskawki), ryb (miruna-blaty, makrela), innych produktów mrożonych (pierogi ruskie, z serem, uszka z mięsem, grzybami, kluski śląskie, frytki)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE (PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE ŚWIEŻE)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pieczywa (chleb krojony–mieszany, graham; weki i bułki) oraz wyrobów ciastkarskich (pączki, drożdżówki)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa NABIAŁ I PRZETWORY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów (śmietana, masło, kefir i jogurty, sery: biały i homogenizowany), serów topionych i twardych (żółty)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KISZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03110000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy warzyw i jarzyn świeżych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki czerwone, cebula, por, czosnek, fasola i groch, kapusta (biała, czerwona i włoska), sałata zielona i pekińska, ogórki, cukinia, papryka, pomidory, pieczarki, kalafiory, brokuły, fasola szparagowa, rzodkiewka, pietruszka (natka), szczypiorek, koperek, rabarbar, botwinka; owoców: truskawki, wiśnie, maliny, borówki, jabłka, gruszki, śliwki, arbuzy, morele, brzoskwinie; owoców cytrusowych: cytryny, pomarańcze, mandarynki; owoców tropikalnych: banany; kiszonek: kapusta, ogórki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, TŁUSZCZE ROŚLINNE, WYROBY CIASTKARSKIE, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ARTYKUŁY I PRZYPRAWY SYPKIE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, NAPOJE ITP.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa JAJA KURZE KONSUMPCYJNE ŚWIEŻE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy jaj kurzych konsumpcyjnych świeżych, w nienaruszonych skorupkach
  

Criterion

Kryteria Najniższa cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)