Serwis licencji oprogramowania GIS ESRI

Publication date 2019-11-20
End date 2019-12-02 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623766-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu licencji oprogramowania geograficznego GIS ESRI – w liczbie 33 szt., na które została udzielona Zamawiającemu licencja na podstawie innych umów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd81dd01-963f-4b08-83fd-70420848dbf0
Biuletyn 623766-N-2019
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 15271428000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
Adres strony url http://www.strazmiejska.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://strazmiejska-waw.ezamawiajacy.pl/app/login
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://strazmiejska-waw.ezamawiajacy.pl/app/login
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://strazmiejska-waw.ezamawiajacy.pl/app/login
Nazwa nadana zamowieniu Serwis licencji oprogramowania GIS ESRI
Numer referencyjny SM-WZP-2131-26/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu licencji oprogramowania geograficznego GIS ESRI – w liczbie 33 szt., na które została udzielona Zamawiającemu licencja na podstawie innych umów.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 218350,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie, bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp przekazania zamawiającemu, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 1 – 3 oraz 5 SIWZ. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wszystkie oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 2. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 5 SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art 10a ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje następujące wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej e-Zamawiający firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. - Marketplanet, umożliwiającej komunikację z Zamawiającym i zapewniającą przeprowadzenie niniejszego postępowania: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

Criterion

Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto za realizację zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)