Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale ul. Techniczna 1A 36-040 Boguchwała ( 6 części ) w roku 2020

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-29 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne w Boguchwale
Miejscowość Boguchwała
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624945-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 32000003, 155000003, 158100009, 151100002, 33110002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale ul. Techniczna 1a podzielona na 6 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1.
formularz OFERTA 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.: • dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 6 - Opis przedmiotu zamówienia 3. wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6c243ed-1a7f-462f-adbf-73ec59d21343
Biuletyn 624945-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne w Boguchwale
Regon 69000758800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Techniczna
Zamawiajacy miejscowosc Boguchwała
Zamawiajacy kod pocztowy 36-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 714 330
Zamawiajacy email przedszkole@boguchwala.pl
Adres strony url przedszkole-boguchwala.edupage.org
Adres strony internetowej narzedzia przedszkole-boguchwala.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie
Dostep dokumentow zamowienia nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przedszkole-boguchwala.edupage.org
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale ul. Techniczna 1A 36-040 Boguchwała ( 6 części ) w roku 2020
Numer referencyjny PPB-34.3431.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale ul. Techniczna 1a podzielona na 6 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Szczegółowy opis zamówienia określa: 1. formularz OFERTA 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.: • dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia • dla części 6 - Opis przedmiotu zamówienia 3. wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) niezbędne do przyznania punktów w poza cenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji. 3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01,2020 do 31.12,2020
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 1 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 2 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby mleczarskie, nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 3 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 4 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso, drób i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 5 i wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2020 do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 6 i wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria CZAS REAKCJI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)