Dostawa mleka i przetworów mlecznych

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625015-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 155110003, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych zgodnie
z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załączniku do niniejszej specyfikacji.
Zamówienie zostało podzielone na pakiety:
Pakiet I – mleko
Pakiet II – przetwory mleczne
Formularze asortymentowo-cenowe określają ilości produktów jakie powinny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e400bc7-6223-4928-a801-47a6dd46a24c
Biuletyn 625015-N-2019
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Regon 29011000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Morawica
Zamawiajacy kod pocztowy 26-026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 378
Zamawiajacy fax 413 641 226
Zamawiajacy email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.morawica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5 - Dział Zamowień Publicznych i Zaopatrzenia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Numer referencyjny EZP-252-24/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załączniku do niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na pakiety: Pakiet I – mleko Pakiet II – przetwory mleczne Formularze asortymentowo-cenowe określają ilości produktów jakie powinny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę każda o wartości brutto minimum: Pakiet Nr I mleko – 180 000,00 zł Pakiet Nr II przetwory mleczne – 300 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Obowiązująca decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) - jeżeli nakłada obowiązek takich uprawnień, lub Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730). Ważny dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP w jednej z następujących form: certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP. Podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019r. poz. 1252).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mleko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15511000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Formularz asortymentowo-cenowy /załącznik nr 2a do SIWZ/ określa ilości i opis produktów jakie powinny być dostarczone w okresie 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Formularz asortymentowo-cenowy /załącznik nr 2b do SIWZ/ określa ilości i opis produktów jakie powinny być dostarczone w okresie 12 miesięcy.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres niezmienności cen
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)