Dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadząca SZPITAL POWIATOWY W PSZCZYNIE.

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-29 00:00:00
Instytucja SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
Miejscowość Pszczyna
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624977-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadząca Szpital Powiatowy w Pszczynie.
W załączniku nr 2, w określeniu szczegółowym przedmiotu zamówienia zawarte są kryteria, które muszą być bezwzględnie spełnione.

W trakcie oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia przez Wykonawców próbek z zaoferowanego asortymentu w ilości 1 opakowanie standardowym rozmiarze w sytuacji kiedy karta techniczna lub katalogowa załączone przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do spełnienia wymaganych parametrów opisanych w SIWZ. Zamawiający informuje, że próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 062de8cc-3165-4dd1-8a77-175f4184b8e7
Biuletyn 624977-N-2019
Zamawiajacy nazwa SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
Regon 27658125300000
Zamawiajacy adres ulica Witolda Antesa
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Pszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 214 83 01,
Zamawiajacy fax 32 214 83 02
Zamawiajacy email zamowienia.szpital@powiat.pszczyna.pl,
Adres strony url https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadząca SZPITAL POWIATOWY W PSZCZYNIE.
Numer referencyjny ZP/SP/24/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadząca Szpital Powiatowy w Pszczynie. W załączniku nr 2, w określeniu szczegółowym przedmiotu zamówienia zawarte są kryteria, które muszą być bezwzględnie spełnione. W trakcie oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia przez Wykonawców próbek z zaoferowanego asortymentu w ilości 1 opakowanie standardowym rozmiarze w sytuacji kiedy karta techniczna lub katalogowa załączone przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do spełnienia wymaganych parametrów opisanych w SIWZ. Zamawiający informuje, że próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2; wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Forma wykazu zgodna z załącznikiem nr 6 do SIWZ. W wykazie należy podać minimum 2 dostawy dotyczące przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, – załącznik nr 3.1, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2; wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Forma wykazu zgodna z załącznikiem nr 6 do SIWZ. W wykazie należy podać minimum 2 dostawy dotyczące przedmiotu zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opisów, folderów, kart technicznych lub prospektów oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem w SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ; Wypełniony formularz : Formularz cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ. Upoważnienie do podpisywania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oferta wspólna musi wskazywać pełnomocnika o reprezentowaniu w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i w określonym zakresie i warunkach: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny będącej przedmiotem umowy; b) dopuszczalna jest zmiana terminów realizacji umowy w wyniku działania siły wyższej o czas niezbędny wynikający z tych okoliczności ( za siłę wyższą nie uznaje się np.: warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca usługi, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.); c) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego (wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług wynikającej ze zmienionych przepisów); d) jeżeli zamiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie. Waloryzacja odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmian na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia (wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, o wartość całkowitego wzrostu kosztu wynikającego z podwyższenia wynagrodzenia lub stawki godzinowej osób, może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu kosztów jak również ich wysokości z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych obciążeń publicznoprawnych z tym związanych, zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego ww. wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejście w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30 dni, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.); e) jeżeli zamiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie. Waloryzacja odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmian na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia (wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, o wartość wzrostu całkowitego kosztu ponoszonego dodatkowo przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób, może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu kosztów jak również ich wysokości , zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego ww. wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejście w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30 dni, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.); f) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, nazwy; g) dopuszczalna jest zmiana umowy w wyniku zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych jakie posiadają podmioty zamienne; h) dopuszczalna jest zmiana umowy w wyniku wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego; i) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizacje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. j) dopuszczalna jest zmiana nazwy przedmiotu zamówienia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości i jakości; w tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy; k) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia Wykonawcy w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o tych samych lub lepszych parametrach techniczno–użytkowych; w tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej brutto w stosunku do ceny ofertowej; l) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy z przedłużeniem jej na okres do 3 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadząca Szpital Powiatowy w Pszczynie, ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna, e-mail: zamowienia.szpital@powiat.pszczyna.pl b) inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. prowadzącą Szpital Powiatowy w Pszczynie ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna jest: kontakt: ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna, adres e-mail: iod@szpital.pszczyna.pl , telefon 032 214 83 00 ; c) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/SP/24/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” e) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio osób fizycznych dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych osób fizycznych dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych dotyczących narusza przepisy RODO;

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A8
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis A9
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A10
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A11
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A13
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A14
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A15
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A16
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A17
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A18
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A19
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A20
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A21
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A20
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A23
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A24
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A25
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A26
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A27
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A28
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A29
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet 30
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A30
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Pakiet 31
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A31
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet 32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A32
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Pakiet 33
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A33
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Pakiet 34
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A34
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Pakiet 35
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A35
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Pakiet 36
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A36
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Pakiet 37
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A37
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Pakiet 38
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A38
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Pakiet 39
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A39
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Pakiet 40
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A40
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Pakiet 41
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A41
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Pakiet 42
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis A42
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)