Artykuły spożywcze

Publication date 2019-11-20
End date 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Zupy i buliony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624723-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158110006, 31425003, 155000003, 158720001, 158914004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Artykuły spożywcze - 6 pakietów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12e2f40a-5c00-4da5-9684-f2f7a9a38818
Biuletyn 624723-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=167_2019
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 25.10.2018r. Dz. U. z 2018r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.
Nazwa nadana zamowieniu Artykuły spożywcze
Numer referencyjny DZP/167/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Artykuły spożywcze - 6 pakietów
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 518001,25
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Zmiana ceny określona powyżej może nastąpić tylko po zawarciu stosownego aneksu do umowy. 3. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego; b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń). 4. Strony ustalają, że postanowienia w ust. 3 w zakresie zmiany umowy mogą być dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym na potrzeby prawidłowego sporządzenia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 42000,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 Jaja
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 179802,50
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy pieczywa 6 dni w tygodniu w godzinach nocnych do 6:00 godziny Oferowane pieczywo musi charakteryzować się następującymi cechami: 1. Pieczywo krojone zapakowane w folie z datą przydatności do spożycia min. (2 dni) oznaczoną na kapslu zamykającym. 2. Zapach charakterystyczny dla świeżego pieczywa. 3. Pieczywo dobrze wyrośnięte, wypieczone o właściwej wilgotności, nie kruszące się, bez rozwarstwiania miąższu.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 Pieczywo
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Galanteria mleczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 287994,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 Galanteria mleczna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15872000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7844,75
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 Przyprawy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Zupy, buliony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15891400-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 260,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 Zupy, buliony
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Zupy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15891400-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 100,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 Zupy
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)