GuidZP400 |
12e2f40a-5c00-4da5-9684-f2f7a9a38818
|
Biuletyn |
624723-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28883400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przybyszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 691 759
|
Zamawiajacy fax |
618 691 847
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk2.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=167_2019
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 25.10.2018r. Dz. U. z 2018r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Artykuły spożywcze
|
Numer referencyjny |
DZP/167/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Artykuły spożywcze - 6 pakietów
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
518001,25
|
Waluta calosc |
pln
|
Data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian.
2. Zmiana ceny określona powyżej może nastąpić tylko po zawarciu stosownego aneksu do umowy.
3. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych
i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego;
b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;
d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego,
o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy
i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;
g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń).
4. Strony ustalają, że postanowienia w ust. 3 w zakresie zmiany umowy mogą być dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym na potrzeby prawidłowego sporządzenia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
42000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 Jaja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
179802,50
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawy pieczywa 6 dni w tygodniu w godzinach nocnych do 6:00 godziny
Oferowane pieczywo musi charakteryzować się następującymi cechami:
1. Pieczywo krojone zapakowane w folie z datą przydatności do spożycia min. (2 dni) oznaczoną na kapslu zamykającym.
2. Zapach charakterystyczny dla świeżego pieczywa.
3. Pieczywo dobrze wyrośnięte, wypieczone o właściwej wilgotności, nie kruszące się, bez rozwarstwiania miąższu.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 Pieczywo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Galanteria mleczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
287994,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 Galanteria mleczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15872000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7844,75
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 Przyprawy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Zupy, buliony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15891400-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
260,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 Zupy, buliony
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Zupy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15891400-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 Zupy
|
| |