GuidZP400 |
f103fbcc-93b3-4e09-aa9c-2d87bf7eb230
|
Biuletyn |
624529-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
00028885700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Czerwca 1956 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
135/147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-545
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618310142
|
Zamawiajacy fax |
+48618310107
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ORTOPEDYCZNO–REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. W. Degi UM w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 135/147, Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147 w godzinach urzędowania od 700 do 1435 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYKONYWANIE USŁUG OBEJMUJĄCYCH NADZÓR AUTORSKI , SERWIS, KONSERWACJĘ ORAZ NADZÓR EKSPLOATACYJNY OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO ESKULAP
|
Numer referencyjny |
(SZP/DIT/46/19)
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług obejmujących nadzór autorski, serwis, konserwację oraz nadzór eksploatacyjny oprogramowania aplikacyjnego ESKULAP. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 1 do SIWZ - oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Warunek udziału dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) lub wykonuje co najmniej 1 usługę (trwająca co najmniej 12 miesięcy) polegająca na nadzorze autorskim, serwisie, konserwacji oraz nadzorze eksploatacyjnym oprogramowania aplikacyjnego ESKULAP, o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto (jeśli usługa jest wykonywana, wartość, co najmniej 400.000,00 PLN brutto dotyczy części usługi wykonanej przed upływem terminu składania ofert).
2.Warunek udziału dotyczący zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 3 osobami, który posiadają min. 3 lata doświadczenie w administrowaniu oprogramowaniem aplikacyjnym oraz dysponuje min. 2 osobami, które posiadają min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu motorem bazy danych Oracle.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2)wypełniony Formularz cenowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ);
3)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ;
w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
5)Potwierdzenie wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania!
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset 00/100 złotych)
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu nr rachunku 06 1130 1088 0001 3005 4720 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu przetargowym o nr rej. SZP/DIT/46/19”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Informacje zostały określone w projekcie umowy-Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|