1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2019 roku. CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na siedem odrębnych części: 1) Część 1: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5, 2) Część 2: Dostawa ryb i mrożonek – CPV – 15220000-6, 15331170-9, 3) Część 3: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1, 4) Część 4: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 15100000-9, 5) Część 5: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6, 6) Część 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych – CPV – 15894200-3, 7) Część 7: Dostawa produktów mleczarskich – CPV – 15500000-3. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Oferta musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części. 5. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. 6. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 7. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Słowackiego 2. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 9. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego: pieczywo i wyroby cukiernicze (05:00-06:00), ryby (06:00-09:00), warzywa i owoce świeże (06:00-09:00), mięso i wędliny (07:00-07:30), produkty ogólnospożywcze (07:00-09:00 minimum trzy razy w tygodniu), wyroby garmażeryjne (07:00-09:00), produkty mleczarskie (07:00-07:30), mrożonki (07:00-09:00). 10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 11. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. |
GuidZP400 |
a8815e98-2ef0-4862-951c-9071c6435092
|
Biuletyn |
626885-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Jana Pawła II
|
Regon |
36686021300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juliusza Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 775 24 24,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp1.nowydwormaz.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.nowydwormaz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nowydwormaz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowydwormaz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2020 roku
|
Numer referencyjny |
SP1.PN.01.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2019 roku. CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na siedem odrębnych części: 1) Część 1: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5, 2) Część 2: Dostawa ryb i mrożonek – CPV – 15220000-6, 15331170-9, 3) Część 3: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1, 4) Część 4: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 15100000-9, 5) Część 5: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6, 6) Część 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych – CPV – 15894200-3, 7) Część 7: Dostawa produktów mleczarskich – CPV – 15500000-3. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Oferta musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części. 5. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. 6. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 7. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Słowackiego 2. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 9. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego: pieczywo i wyroby cukiernicze (05:00-06:00), ryby (06:00-09:00), warzywa i owoce świeże (06:00-09:00), mięso i wędliny (07:00-07:30), produkty ogólnospożywcze (07:00-09:00 minimum trzy razy w tygodniu), wyroby garmażeryjne (07:00-09:00), produkty mleczarskie (07:00-07:30), mrożonki (07:00-09:00). 10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 11. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zostaną dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zostaną dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zostaną dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną, pod rygorem nieważności, na piśmie, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: DzU z 2019 r., poz. 1843). 3. Dopuszcza się zmniejszenie ilości poszczególnych asortymentów określonych w kosztorysach na poszczególne części zamówienia, a także dopuszcza się dokonanie zmian ilościowych w zakresie poszczególnych asortymentów kosztem innych asortymentów pod warunkiem, że zmiana wynika z bieżących potrzeb Zamawiającego i z powodu nieprzyznania środków finansowych, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te nie powodują przekroczenia wartości brutto umowy. 4. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy (np. zmiana stawki podatku VAT). 5. Zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie zmiana osoby przewidzianej do współpracy z Zamawiającym nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i świeżych owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla 5 części zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz produktów dla tej części zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| |