GuidZP400 |
031961b9-6a32-4cb4-9b94-a6640e215af1
|
Biuletyn |
626900-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Opolu
|
Regon |
59913200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sądowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-033
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 545 647
|
Zamawiajacy fax |
774 539 741
|
Zamawiajacy email |
as_opole@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa 4, 45–033 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów mleczarskich
|
Numer referencyjny |
10/PN/D/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia będą dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Sądowa 4, 45-033 Opole. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Aresztu Śledczego w Opolu będącego jednostką z sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
15431100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 4 i 4A do specyfikacji. Dokument musi być składany w oryginale;
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Dokument musi być składany w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w stosunku do niezrealizowanej części umowy wg. stawek podatkowych zgodnych z obowiązującymi przepisami;
2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
3) zmniejszenia ilości dostaw do 30% poszczególnych produktów ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby skazanych, bądź innych nadzwyczajnych sytuacji lub zdarzeń;
4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie).
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Margaryna do smarowania pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15431100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Olej rzepakowy uniwersalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15411200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ser topiony tłusty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15542200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Serek homogenizowany owocowy 120-150g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15542200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jogurt owocowy 120 - 150g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15551300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Jogurt naturalny 120 - 200g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15551300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Kefir naturalny 200 - 500g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15551500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Śmietana 200-500g w kubeczku 12%
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15512100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Twaróg chudy 200g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15542100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Twarożek smakowy-warzywny 80-110g
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15542100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
| |