Dostawy produktów mleczarskich

Publication date 2019-11-24
End date 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Śmietana,
  • Ser świeży,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626900-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 154311009, 154112004, 155422001, 155513008, 155515000, 155121001, 155421000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia będą dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Sądowa 4, 45-033 Opole. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Aresztu Śledczego w Opolu będącego jednostką z sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 031961b9-6a32-4cb4-9b94-a6640e215af1
Biuletyn 626900-N-2019
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Opolu
Regon 59913200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sądowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-033
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 545 647
Zamawiajacy fax 774 539 741
Zamawiajacy email as_opole@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa 4, 45–033 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów mleczarskich
Numer referencyjny 10/PN/D/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia będą dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Sądowa 4, 45-033 Opole. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Aresztu Śledczego w Opolu będącego jednostką z sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 15431100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 4 i 4A do specyfikacji. Dokument musi być składany w oryginale; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Dokument musi być składany w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w stosunku do niezrealizowanej części umowy wg. stawek podatkowych zgodnych z obowiązującymi przepisami; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) zmniejszenia ilości dostaw do 30% poszczególnych produktów ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby skazanych, bądź innych nadzwyczajnych sytuacji lub zdarzeń; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie).
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Margaryna do smarowania pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15431100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Olej rzepakowy uniwersalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15411200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ser topiony tłusty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15542200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Serek homogenizowany owocowy 120-150g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15542200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jogurt owocowy 120 - 150g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15551300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jogurt naturalny 120 - 200g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15551300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Kefir naturalny 200 - 500g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15551500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Śmietana 200-500g w kubeczku 12%
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15512100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Twaróg chudy 200g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15542100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Twarożek smakowy-warzywny 80-110g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15542100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)