GuidZP400 |
d7b2d7dc-d9c8-4e55-8050-999ca9abb753
|
Biuletyn |
627426-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Regon |
22287361000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Namysłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 777 90 23,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
cui@cui.wroclaw.pl,
|
Adres strony url |
bip.cui.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 i art. 14 ust.1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych. Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator Danych Osobowych (ADO): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (CUI) z siedzibą we Wrocławiu 50-304 przy ul. Namysłowskiej 8,(dalej: my). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • elektronicznie: cui@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32 Inspektor Ochrony Danych: Realizując wytyczne RODO wyznaczyliśmy Inspektora Danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Panu/Pani praw związanych z przetwarzaniem danych. Z Inspektorem można się kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: iod@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 798 63 62 (bezpośrednio) lub 71 777 90 32 (sekretariat CUI) Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zawarcia i realizacji umowy podstawa prawna: • art. 6 ust 1 lit b (RODO), czyli „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy“; • art. 6 ust. 1 lit. c (RODO), czyli „przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze“; • art.6 ust.1 lit. e (RODO), czyli „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi“; • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. 1994 nr 121 poz. 591) Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Okres przechowywania danych: • 4 lata - oferty • 5 lat – od zakończenia postępowania (kompletna dokumentacja dotycząca udzielonego zamówienia), • na okres trwałości projektu (kompletna dokumentacja dotycząca zamówień ze środków UE), które było powodem kontaktów z CUI w zakresie przekazanych danych osobiście lub przez osobę trzecią. Podanie pani/Pana danych jest dobrowolne dla przygotowania, przeprowadzenia i wykonania zamówienia publicznego, może być wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy a ich niepodanie może skutkować brakiem możliwości przystąpienia lub wykonania zamówienia publicznego. Nie będziemy przetwarzać Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany (profilowanie). Odbiorcy danych osobowych: Nie będziemy przekazywali Pani/Pana danych innym podmiotom, chyba że będzie wynikało to z przepisów prawa lub wymagało to rozpatrzenia sprawy poza CUI (np. W przypadku prowadzenia spraw przed Krajową Izbą Odwoławczą) a w przypadku umów poza przypadkami wniosków o dostęp do informacji publicznej tylko w zakresie określonym przepisami prawa. Nie będziemy przekazywali Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: • prawo dostępu do danych (art. 15 RODO), • prawo żądania sprostowania (art. 16 RODO ), • prawo do usunięcia danych(prawo do bycia zapomnianym) w ograniczonym zakresie (art. 17 RODO) • prawo do ograniczonego przetwarzania (art.18) • prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO) • prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO) • prawo o niepodleganiu decyzjom, które opierają się wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 22 RODO) Aby skorzystać z powyższych praw, prosimy o kontakt z nami lub naszym Inspektorem danych osobowych (dane kontaktowe w rubrykach 1 i 2 powyżej. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy PZP Zamawiający informuje, że prawo dostępu do danych (art. 15 ust. 1-3 RODO) oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 ust. 1 RODO) ograniczone jest w sposób wskazany w art. 8 ust. 2 i 4 oraz art. 97 ust.1 a ustawy PZP. Prawo wniesienia skargi: Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu po rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową EMC - CUI-DNZ.320.49.2019
|
Numer referencyjny |
CUI-DNZ.320.49.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową EMC;
– szczegółowe wymagania stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w następującym terminie: do 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi&status=1, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, do przekazania Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty (wzór – Załącznik nr 2.2 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale X Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy znajdują się w paragrafie 7 projektu umowy.
1) Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Projekcie umowy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
3. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|