Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-05 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627481-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Informacji
i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot dostawy obejmuje:
1. Torby papierowe A4 – ilość sztuk: 1 500
2. Torby papierowe A5 – ilość sztuk: 1 000
3. Teczka na dokumenty A4 – ilość sztuk: 1 500
4. Teczka z gumką – ilość sztuk: 1 000
5. Podkładka pod dokumenty – ilość sztuk: 1 500
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje skład (rozumiany jako dostosowanie projektu Zamawiającego do wykrojników danego asortymentu w celu przygotowania do produkcji) druk i dostarczenie kompletnego asortymentu wraz z nadrukami personalizowanymi na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, Magazyn Centralny, budynek A-1, poziom -1, pok. 40 B.
3. Skład.
4. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu: w ramach 1 dostawy.
5. Kod CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ.
7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyżej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganymi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego
8. Umowa zostanie zawarta na okres 2 miesięcy od podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji plików do druku.
Skrócenie terminu realizacji będzie oceniane w kryterium oceny ofert.
Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c1c0bfd-8390-4dc5-b994-8671a217c789
Biuletyn 627481-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/BZP/393/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot dostawy obejmuje: 1. Torby papierowe A4 – ilość sztuk: 1 500 2. Torby papierowe A5 – ilość sztuk: 1 000 3. Teczka na dokumenty A4 – ilość sztuk: 1 500 4. Teczka z gumką – ilość sztuk: 1 000 5. Podkładka pod dokumenty – ilość sztuk: 1 500 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje skład (rozumiany jako dostosowanie projektu Zamawiającego do wykrojników danego asortymentu w celu przygotowania do produkcji) druk i dostarczenie kompletnego asortymentu wraz z nadrukami personalizowanymi na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, Magazyn Centralny, budynek A-1, poziom -1, pok. 40 B. 3. Skład. 4. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu: w ramach 1 dostawy. 5. Kod CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne 6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyżej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganymi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego 8. Umowa zostanie zawarta na okres 2 miesięcy od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji plików do druku. Skrócenie terminu realizacji będzie oceniane w kryterium oceny ofert. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow 1. Umowa zostanie zawarta na okres 2 miesięcy od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji plików do druku. Skrócenie terminu realizacji będzie oceniane w kryterium oceny ofert. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Szczegóły dotyczące terminów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych). Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej. 2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione I.Oferta musi się składać z: 1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Jako odrębny Załącznik nr 3 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 3 do SIWZ oraz poniżej: a) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego
IV 4 4 data 2019-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)