GuidZP400 |
567122d5-843f-406d-92b7-24dce566b2f0
|
Biuletyn |
627420-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9
|
Regon |
29511300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Smużyny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-91 39 20 825
|
Zamawiajacy fax |
0-91 39 20 825
|
Zamawiajacy email |
nowogard@pomypomocy.pl
|
Adres strony url |
dps.nowogard.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dps.nowogard.ibip.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NOWOGARDZIE . 72 -200 NOWOGARD , SMUŻYNY 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów mleczarskich określonych w formularzu ofertowym (zał.Nr1) do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2 oraz filii DPS w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
:posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenia że Dostawca (Oferent) nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wg wzoru stanowiącego zał Nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. 3. wykaz zrealizowanych zamówień - informację o doświadczeniu Dostawcy . Do wykazu winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające realizację dostaw. 4.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|