Dostawa oświetlenia scenicznego

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Teatr Animacji w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627331-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia scenicznego wyszczególnionego i opisanego w załączniku nr 3 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy wraz z wniesieniem dostarczanego sprzętu oraz dostarczenia kompletnej dokumentacji, sporządzonej w języku polskim, zawierającej:
a) karty gwarancyjne sprzętu
b) instrukcje obsługi sprzętu
c) poświadczenie deklaracji zgodności wystawionej przez producenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. zgodnie z zapisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności) oraz oznakowanie CE.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1b7d851-5944-4595-a1c6-2c3f6b800a6d
Biuletyn 627331-N-2019
Zamawiajacy nazwa Teatr Animacji w Poznaniu
Regon 27884700000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-713
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 537 220, 618 536 402
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email tadeusz.damski@teatranimacji.pl, gl-ksiegowa@teatranimacji.pl
Adres strony url https://teatranimacji.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Animacji w Poznaniu Al. Niepodległości 14, 61-713 Poznań, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oświetlenia scenicznego
Numer referencyjny 1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia scenicznego wyszczególnionego i opisanego w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy wraz z wniesieniem dostarczanego sprzętu oraz dostarczenia kompletnej dokumentacji, sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a) karty gwarancyjne sprzętu b) instrukcje obsługi sprzętu c) poświadczenie deklaracji zgodności wystawionej przez producenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. zgodnie z zapisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności) oraz oznakowanie CE.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-24T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin zakończenia przedmiotu umowy: do dnia 24.12.2019 r. Za zakończenie przedmiotu umowy uznaje się podpisanie przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni kalendarzowych przez planowanym terminem dostawy powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wyceniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, b) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, c) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, d) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części - przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, e) wydłużenia czasu obowiązywania umowy o czas niezbędny dla realizacji pełnego zakresu rzeczowego, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron wykonanie umowy w terminie umownym okazało się niemożliwe – przedłużenie terminu realizacji o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja pełnego zakresu umowy, f) niezależnego od Wykonawcy braku dostępności zaoferowanego sprzętu, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia (np. wskutek zaprzestania produkcji przez producenta) - w takiej sytuacji dopuszczalna będzie zmiana sprzętu na inny, spełniający wszystkie wymagania SIWZ, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)