GuidZP400 |
58dac37b-a630-4f95-b3b9-4dd403216050
|
Biuletyn |
627029-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28881100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 854-60-00
|
Zamawiajacy fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Zamawiajacy email |
dzp@ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ump.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane ze środków pochodzących z programu pn.: „Techniki pozaustrojowego wspomagania funkcji życiowych z wykorzystaniem ECMO” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy POWR.05.04.00-00-0160/18-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. nr 113, 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu "Techniki pozaustrojowego wspomagania funkcji życiowych z wykorzystaniem ECMO"
|
Numer referencyjny |
PN-80/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego dla projektu „Techniki pozaustrojowego wspomagania funkcji życiowych z wykorzystaniem ECMO”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (3).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotu dostawy, w sytuacji wycofania przez producenta danego typu/ modelu produktu, z zastrzeżeniem, że nowy produkt będzie posiadał parametry,
co najmniej takie same, jak w ofercie.
3. Zmiana może zostać dokonana na wniosek wykonawcy, przy czym ciężar udowodnienia, że dany typ/ model produktu wycofano z produkcji oraz, że spełnia parametry techniczne spoczywa na Wykonawcy.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|