Dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627137-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 324000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:
ZADANIE 1 – Dostawa urządzeń Access Point - 72 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
ZADANIE 2 – Dostawa biblioteki taśmowej - 1 szt. wraz z szafą rack 19 cali – 1 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 2, stanowiący Załącznik Nr 5a do SIWZ.
ZADANIE 3 – Dostawa urządzenia klasy PAM - 1 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 3, stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ.
2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa szczegółowy opis oferowanych urządzeń, w szczególności z podaniem producentów, nazw modeli oraz specyfikacji technicznej.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta lub do końca okresu eksploatacji urządzenia dla Zadania 1, minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości z czasem rekacji 5 dni w tygodniu x 8 godzin z czasem dostawy części w trybie następnego dnia roboczego wraz z pomocą zdalną (dla biblioteki taśmowej i minimum 12-miesięcznej gwarancji dla szafy rakowej) dla Zadania 2 oraz 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta dla Zadania 3 na dostarczony sprzęt oraz wyraził zgodę, aby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem zatwierdzenia protokołu odbioru dla każdego z zadań.
4. Oferowany sprzęt musi posiadać gwarancję udzieloną przez producenta. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych dokumentów do dostarczanego sprzętu objętego gwarancją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bccaa7df-950a-4c8e-8f22-45fd99e0d5d5
Biuletyn 627137-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Regon 15020000000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 162
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-554
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 648 608
Zamawiajacy fax 225 648 608
Zamawiajacy email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Numer referencyjny ADZ.25.42.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń Access Point, biblioteki taśmowej oraz urządzenia klasy PAM dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: ZADANIE 1 – Dostawa urządzeń Access Point - 72 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. ZADANIE 2 – Dostawa biblioteki taśmowej - 1 szt. wraz z szafą rack 19 cali – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 2, stanowiący Załącznik Nr 5a do SIWZ. ZADANIE 3 – Dostawa urządzenia klasy PAM - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 3, stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ. 2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa szczegółowy opis oferowanych urządzeń, w szczególności z podaniem producentów, nazw modeli oraz specyfikacji technicznej. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta lub do końca okresu eksploatacji urządzenia dla Zadania 1, minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości z czasem rekacji 5 dni w tygodniu x 8 godzin z czasem dostawy części w trybie następnego dnia roboczego wraz z pomocą zdalną (dla biblioteki taśmowej i minimum 12-miesięcznej gwarancji dla szafy rakowej) dla Zadania 2 oraz 12-miesięcznej gwarancji jakości producenta dla Zadania 3 na dostarczony sprzęt oraz wyraził zgodę, aby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem zatwierdzenia protokołu odbioru dla każdego z zadań. 4. Oferowany sprzęt musi posiadać gwarancję udzieloną przez producenta. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych dokumentów do dostarczanego sprzętu objętego gwarancją.
Cpv glowny przedmiot 32400000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Zadanie 1 - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa urządzeń Access Point o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie. Zadanie 2 - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa i instalacja biblioteki taśmowej o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie. Zadanie 3 - co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa i instalacja rozwiązania PAM o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5a do SIWZ dla Zadania 1, formularz nr 5b do SIWZ dla Zadania 2 oraz formularz nr 5c do SIWZ dla Zadania 3 oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej w lit. a).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3. Formularz cenowy, zgodny w treści z formularzem nr 2a do SIWZ dla Zadania 1, formularzem nr 2b do SIWZ dla Zadania 2 oraz formularzem nr 2c do SIWZ dla Zadania 3, podpisany przez Wykonawcę; 4. Wypełniony załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 1, załącznik Nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 2, załącznik Nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dla Zadania 3, podpisany przez Wykonawcę; 5. Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inne odpowiednie dokumenty) - jeżeli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Zadania 1: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych), dla Zadania 2: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych), dla Zadania 3: 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach przewidzianych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 dla Zadania 1, załącznik Nr 5 dla Zadania 2 i załącznik Nr 6 dla Zadania 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń Access Point - 72 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa biblioteki taśmowej - 1 szt. wraz z szafą rack 19 cali – 1 szt. oraz usługa montażu, konfiguracji i uruchomienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 2, stanowiący Załącznik Nr 5a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia klasy PAM - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ i wzór umowy poufności dla Zadania 3, stanowiący Załącznik Nr 6a do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)