Zakup z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zestawów do legorobotyki i mini robotów do programowania

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Gmina Kolbudy
Miejscowość Kolbudy
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627256-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 323220006, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zestawów do legorobotyki i mini robotów do programowania.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.
4. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania
w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi posiadać nie gorsze parametry techniczno-użytkowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87cbd212-806d-46c6-b41c-4aa1b80363f0
Biuletyn 627256-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kolbudy
Regon 19167498300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromłyńska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kolbudy
Zamawiajacy kod pocztowy 83-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 910 521
Zamawiajacy fax 586 910 517
Zamawiajacy email wojciech.jaracz@kolbudy.pl
Adres strony url http://www.kolbudy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja zrealizowana zostanie w ramach projektu „Jajko czy kura … - przedszkolaki z Gminy Kolbudy rozwijają swoje kompetencje” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Urzędu Gminy w Kolbudach ul. Staromłyńska 1 (pokój nr 302)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zestawów do legorobotyki i mini robotów do programowania
Numer referencyjny ZP.271.14.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zestawów do legorobotyki i mini robotów do programowania. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. 4. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi posiadać nie gorsze parametry techniczno-użytkowe.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, lecz nie dłuższym niż: 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 2) Formularz kalkulacji ceny oferty, stanowiący integralną część oferty (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) W celu dokonania oceny ofert w zakresie parametrów funkcjonalnych przedmiotu zamówienia: kopie wymaganych przez Zamawiającego certyfikatów dotyczących zaoferowanego przez Wykonawcę komputerów przenośnych: a) Dokumenty dotyczące baterii, potwierdzające minimalny czas pracy zaoferowanego laptopa na zaproponowanej baterii, b) Certyfikat ISO9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu, c) Deklaracja zgodności CE. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1) Laptop - 9 szt. 2) Laptop dla kierownika projektu - 1 szt. 3) Monitor dla kierownika projektu - 1 szt. 4) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup z dostawą sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą następującego sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem: 1) Interaktywny monitor wraz z montażem - 1 szt. 2) Podłoga interaktywna wraz z montażem - 9 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup z dostawą tabletów wraz ze słuchawkami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą 90 tabletów wraz ze słuchawkami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)