Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I – Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych.

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627168-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres, wielkość, rodzaj i ilość dostaw na poszczególne części został określony w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae7606ba-32b2-4717-aa96-0d1e5a143363
Biuletyn 627168-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
Regon 12550440000000
Zamawiajacy adres ulica Grzonki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 152 001,
Zamawiajacy fax 324 152 001
Zamawiajacy email sekretariat@zlota-jesien-dps.pl,
Adres strony url www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście na adres zamawiającego,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej „Złota Jesień” ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I – Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych.
Numer referencyjny SA.252.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres, wielkość, rodzaj i ilość dostaw na poszczególne części został określony w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dołącza do formularza oferty: 1) Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1A i / lub 1B do SIWZ, w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta.2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – może dołączyć do oferty oświadczenie o nie należeniu do żadnej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, lub złożyć oświadczenie w terminie o którym mowa w pkt 6.3 SIWZ.4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.4 SIWZ ( jeżeli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego( jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zgodnie z art.23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy:1) Dołączają dodatkowo do formularza oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ;2) Składają odrębnie ( każdy z nich) oświadczenie, o których mowa w pkt 6.1.2) i 3) oraz 6.3 SIWZ. Terminy składania innych dokumentów: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1. SIWZ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86. ust.54 Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj.: Dz.U. z 2017, poz.229 .). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dla przedmiotu umowy. 3) Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 4) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych art. 144 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5) W trakcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu dostaw spowodowanego np.: zmianą technologii produkcji, zaprzestaniem produkcji, zmianą opakowania itp. W przypadku konieczności zmiany asortymentu dostaw Dostawca przedstawi zamawiającemu ofertę wyrobu zastępczego, z zachowaniem ceny jednostkowej zmienianego asortymentu.
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres części I obejmuje dostawę mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn, miary Ilość dostawy 1. Mieszkanka warzywna mrożona co najmniej 6 składnikowa: kalafior, fasolka szparagowa, marchew, groszek, brukselka, por. kg 100 2. Mieszkanka warzywna typu „bukiet kwiatowy warzywny” mrożony: kalafior, brokuł, marchew kg 600 3. Włoszczyzna mrożona krojona w paski: marchew, pietruszka, seler, por kg 700 4. Leczo warzywne mrożone: papryka, cebula, cukinia, pomidor kg 50 5. Kalafior mrożony kg 550 6. Fasolka szparagowa żółta mrożona kg 250 7. Fasolka szparagowa zielona mrożona kg 50 8. Brokuł mrożony kg 650 9. Szpinak mrożony kg 200 10. Dynia mrożona -kostka kg 20 11. Mieszanka kompotowa mrożona kg 400 12. Porzeczka czarna mrożona kg 20 13. Truskawki mrożone kg 50 14. Kluski z mięsem mrożone kg 100 15. Kluski śląskie mrożone- drobne ok.50 szt na 1 kg kg 250 16. Pyzy z mięsem mrożone kg 250 W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie dwa razy w miesiącu w dni robocze. Ilość, asortyment i termin każdej dostawy Zamawiający będzie przesyłał w terminie co najmniej z 5 dniowym wyprzedzeniem, e- mailem na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-14.00. Mieszanka warzywna z pozycji 1 musi być co najmniej 6 składnikowa, lub więcej. Maksymalne wielkości opakowania mrożonek: pozycje od 1 – 10 do 2,5 kg, pozycje od 11 – 13 do 5 kg, pozycje od 14 – 16 do 10 kg. Miejscem dostawy jest DPS „Złota Jesień” ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres części II obejmuje dostawę ryb mrożonych, wędzonych i ryb przetworzonych w ilości i asortymencie jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn, miary Ilość dostawy 1. Morszczuk filet mrożony produkcja morska tafla do 5% glazury kg 300 2. Miruna mrożona tafla do 5% glazury kg 350 3. Filet z dorsza atlantyckiego (gadus morhua) bez skóry, tafla do 5% glazury kg 300 4. Tilapia filet mrożony do 30 % glazury kg 300 5. Makrela wędzona b/głowy kg 100 6. Śledź po wiejsku, zawartość ryby ok. 80 % kg 100 7. Śledź po kaszubsku- koreczki kg 20 8. Rolmops ze śledzia opiekany kg 20 W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie Maksymalna wielkość opakowań asortymentu z pozycji od 6-8 do 3 kg. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu. Ilość, asortyment i termin każdej dostawy Zamawiający będzie przesyłał w terminie co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem, e- mailem na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko w godzinach od 7.00-14.00. Miejscem dostawy jest DPS „Złota Jesień” ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)