GuidZP400 |
b51d0006-8623-464c-8883-493c342262d2
|
Biuletyn |
627078-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny
|
Regon |
13010000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 752 646
|
Zamawiajacy fax |
713 433 029
|
Zamawiajacy email |
slawek.gandurski@uni.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny, pl. Nankiera 15b, 50-140 Wrocław, pok. nr 1C lub 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego
|
Numer referencyjny |
WF.2410.03.2019.MW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa komputerów biurkowych, drukarek, monitorów, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50 000 tys. złotych brutto. Pod pojęciem ,,jedna dostawa” Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek lub podmioty spełnią go łącznie. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. IV pkt. 1.2.3 niniejszej SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych przedmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. IV pkt 4 niniejszej SIWZ Wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne czy zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ust. 5 pkt 1 PZP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; 2. Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia /Minimalne wymagania.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej grupy produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie. 2. W przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|