GuidZP400 |
1e7c8396-cc11-463c-a576-9c3e7857ceba
|
Biuletyn |
627001-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta
|
Regon |
78355100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobryszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-505
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
0-44 681 11 91
|
Zamawiajacy fax |
0-44 681 11 82
|
Zamawiajacy email |
zsr_dobryszyce@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsckrdobryszyce.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach realizowanego w ramach projektu pn. Kompetentni uczniowie RPLD.11.03.01-10_0049/18 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsckrdobryszyce.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach realizowanego w ramach projektu pn. „Kompetentni uczniowie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość sprzętu oraz jego parametry) określony jest w „Specyfikacji technicznej” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. (Dotyczy części nr 1 i 2)
4. Sprzęt powinien być fabrycznie nowy i nieużywany, nie może być przedmiotem ekspozycji, sprawny technicznie, bezpieczny, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2018 r. i wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia. Powinien posiadać oznaczenie znakiem CE oraz deklarację zgodności lub certyfikat CE. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. (Dotyczy części nr 1 i 2).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 dostawę sprzętu będącego wyposażeniem pracowni przedmiotowych np. w jednostkach oświatowych itp. o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
a) W przypadku gdy Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów przedmiotowy dokument.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oddzielnie przedmiotowy dokument.
1.2. w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 1.1 SIWZ:
1.2.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca w wykazie ma obowiązek wskazać dostawy potwierdzające spełnianie warunku odrębnie dla każdej części (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
1.2.2. Dowody potwierdzające czy dostawa została wykonana należycie:
a) referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa została wykonana,
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w ppkt. a).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §9 ust. 1.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2019-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach realizowanego w ramach projektu pn. „Kompetentni uczniowie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni gastronomicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach realizowanego w ramach projektu pn. „Kompetentni uczniowie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
| |