Dostawa wyposażenia gastronomicznego.

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 2
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626926-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego do Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych nr 2 z siedzibą w Łodzi przy Al. Pierwszej Dywizji 16/18, realizowana w ramach projektu nr RPLD.11.03.01-10-0025/17-00 pn. „Moje umiejętności, moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej „Edukacja Kwalifikacje Umiejętności”, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24ec43e6-c2bc-4b7c-a349-d202c49af9f6
Biuletyn 626926-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 2
Regon 19534000000000
Zamawiajacy adres ulica al. I Dywizji 16-18
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-836
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 571 653
Zamawiajacy fax 426 574 065
Zamawiajacy email zszz2@poczta.internetdsl.pl
Adres strony url http://www.zszs2.szkolnastrona.pl, http://www.bip.zszs2lodz.wikom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPLD.11.03.01-10-0025/17-00 pn. „Moje umiejętności, moja przyszłość”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej „Edukacja Kwalifikacje Umiejętności”, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zszs2.szkolnastrona.pl, http://www.bip.zszs2lodz.wikom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zszs2.szkolnastrona.pl, http://www.bip.zszs2lodz.wikom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Pierwszej Dywizji 16/18, 91-836 Łódź, Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 2 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia gastronomicznego.
Numer referencyjny ZSZS/2/D/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego do Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych nr 2 z siedzibą w Łodzi przy Al. Pierwszej Dywizji 16/18, realizowana w ramach projektu nr RPLD.11.03.01-10-0025/17-00 pn. „Moje umiejętności, moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej „Edukacja Kwalifikacje Umiejętności”, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę.
Inne dokumenty niewymienione Składana oferta musi zawierać: - wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, - wypełniony formularz cenowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: - oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, złożone według wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ (Rozdział VIII SIWZ), - pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty i załączników do oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (Wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ), - zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ), - oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wg wzoru zawartego w Załączniku nr 4 do SIWZ - w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom (zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy został zawarty we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ (§ 10 wzoru umowy).
IV 4 4 data 2019-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)