GuidZP400 |
3b8094f2-fe06-47ef-b940-5350d4ad884d
|
Biuletyn |
629664-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
|
Regon |
14177328200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oleandrów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sulejówek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 842 04 25
|
Zamawiajacy fax |
22 842 04 25
|
Zamawiajacy email |
w.chmielewski@muzeumpilsudski.pl
|
Adres strony url |
http://www.muzeumpilsudski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.muzeumpilsudski.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.muzeumpilsudski.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę, w zapieczętowanym i oznakowanym zgodnie z wymaganiami specyfikacji opakowaniu, należy złożyć w biurze Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż mebli specjalistycznych do magazynu zbiorów w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku realizowana w ramach Wieloletniego Programu Rządowego (WPR) pn. „Budowa kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” przyjętego w uchwale nr 169/2011 Rady Ministrów z dnia 6 września 2011 r. z późniejszymi zmianami.”
|
Numer referencyjny |
ZP/MJP/DZ/4/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli specjalistycznych do magazynu zbiorów w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł.
Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: (1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005; (2) poręczeniach bankowych; (3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; (4) gwarancjach bankowych; (5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub (6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Biura Zamawiającego: ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej, tj.: (1) W zakresie terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy określony w § 3 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do jego zakończenia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, (2) zaniechania wykonania prac, których wykonanie w trakcie realizacji stało się zbędne albo niemożliwie do wykonania z przyczyn technicznych - przy jednoczesnym obniżeniu wartości wynagrodzenia o wartość elementów zaniechanych.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|