Dostawa kart przedpłaconych i kart podarunkowych

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629570-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301630009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I zamówienia:
Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych w ilości:
• 203 sztuki o wartości 450 zł każda
• 136 sztuk o wartości 400 zł każda
• 114 sztuk o wartości 350 zł każda
• 128 sztuk o wartości 300 zł każda
• 131 sztuk o wartości 200 zł każda
• 133 sztuk o wartości 100 zł każda
Łącznie 845 sztuk kart o łącznej wartości nominalnej 263 550,00 zł

Część II zamówienia
Dostawa kart podarunkowych w ilości:
• 151 szt. o wartości 160 zł każda
• 64 szt. o wartości 130 zł każda
• 59 szt. o wartości 100 zł każda
Łącznie 274 karty o łącznej wartość nominalnej 38 380,00 zł

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a7064d1-b4c0-4152-ba14-334d46545ae8
Biuletyn 629570-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Regon 14500001111000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrzanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (58) 355 33 33
Zamawiajacy fax (58) 620 67 43
Zamawiajacy email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umgdy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy złozyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera zgodnie z zapisami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, p. nr 8 - KANCELARIA
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kart przedpłaconych i kart podarunkowych
Numer referencyjny ZP.371.57.2019.MDI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I zamówienia: Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych w ilości: • 203 sztuki o wartości 450 zł każda • 136 sztuk o wartości 400 zł każda • 114 sztuk o wartości 350 zł każda • 128 sztuk o wartości 300 zł każda • 131 sztuk o wartości 200 zł każda • 133 sztuk o wartości 100 zł każda Łącznie 845 sztuk kart o łącznej wartości nominalnej 263 550,00 zł Część II zamówienia Dostawa kart podarunkowych w ilości: • 151 szt. o wartości 160 zł każda • 64 szt. o wartości 130 zł każda • 59 szt. o wartości 100 zł każda Łącznie 274 karty o łącznej wartość nominalnej 38 380,00 zł
Cpv glowny przedmiot 30163000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z dowodami potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem zapisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:20
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30163000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych w ilości: • 203 sztuki o wartości 450 zł każda • 136 sztuk o wartości 400 zł każda • 114 sztuk o wartości 350 zł każda • 128 sztuk o wartości 300 zł każda • 131 sztuk o wartości 200 zł każda • 133 sztuk o wartości 100 zł każda Łącznie 845 sztuk kart o łącznej wartości nominalnej 263 550,00 zł.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa kart podarunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30163000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część II zamówienia Dostawa kart podarunkowych w ilości: • 151 szt. o wartości 160 zł każda • 64 szt. o wartości 130 zł każda • 59 szt. o wartości 100 zł każda Łącznie 274 karty o łącznej wartość nominalnej 38 380,00 zł
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)