Dostawa radiotelefonów wraz oprzyrządowaniem.

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2305
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Radiotelefony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629628-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 322360006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych radiotelefonów spełniających wymagania określone w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 024742ad-882b-43ca-adbf-6f3177c874d2
Biuletyn 629628-N-2019
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2305
Regon 11896226000000
Zamawiajacy adres ulica Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 895 025,
Zamawiajacy fax 261 895 030
Zamawiajacy email 2305.zamowienia@ron.mil.pl,
Adres strony url http://grom.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://grom.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://grom.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Tajna, Jednostka Wojskowa nr 2305, ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa radiotelefonów wraz oprzyrządowaniem.
Numer referencyjny ZP-125/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych radiotelefonów spełniających wymagania określone w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32236000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert (ponumerowane i parafowane na każdej stronie): 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają wspólnie jeden „Formularz ofertowy”. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie. 3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór – załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie oddzielnie. 4) Pełnomocnictwo - przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 5) Dokładne dane referencyjne oraz adres internetowy i wydający je urząd lub organ „odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej” (bezpłatną i ogólnodostępną bazę danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne) lub ksero tego dokumentu. 6) Materiały informacyjne, umożliwiające identyfikację oferowanego produktu. 2. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia ma obowiązek dostarczyć dokumentacja techniczną zawierającą: 1) Kartę katalogową wystawioną przez producenta (na urządzenia i elementy, które ją posiadają) przetłumaczoną na język polski; 2) Do każdego egzemplarza sprzętu wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję w języku polskim – instalacji, użytkowania i obsługi (zwane dalej – „dokumentacją użytkownika). Wykonawca w instrukcji, o której mowa, wskaże lokalizację wszystkich informatycznych nośników danych. Określi również: sposób ich montażu, jakie dane są na nośniku przechowywane (np. pliki serwera wydruków, dokumenty skanowane itp.) oraz określi jak przeprowadzić odtwarzanie systemu w przypadku konieczności usunięcia informacji z dysków. 3) Do każdego egzemplarza sporządzi kartę sprzętu (wg. obowiązującego wzoru, który zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu Umowy), zawierającą pełną listę podzespołów, wyposażenia i oprogramowania wchodzącego w skład ukompletowania zestawu sprzętu wraz określeniem nazwy producenta modelu i pojemność wszystkich informatycznych nośników danych.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium w wysokości 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych i 00/100); 2. Wadium należy wnieść wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 52 1010 1010 0020 8813 9120 2000 2) w Kancelarii Tajnej w siedzibie Zamawiającego: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych (niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe); c) w gwarancjach ubezpieczeniowych (niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową /oświadczenie/, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa); d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 z poźn. zm.). W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 3. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: 1) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą; 2) informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego; 3) zobowiązanie: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”. 4. Termin wniesienia wadium przez Wykonawcę upływa w terminie składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą wynoszący 30 dni. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium musi wskazywać, którego postępowania dotyczy oraz pożądane jest załączenie go w formie załącznika do składanej oferty, uwzględniając dopisek: „Wadium w postępowaniu nr ZP-125/2019”. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą lub złożyć w osobnej kopercie opisanej „Wadium w postępowaniu nr ZP-125/2019” przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Tajnej JW 2305. 6. Wadium zwraca się, gdy: 1) postępowanie DOiB zostało unieważnione, 2) zawarto umowę, 3) wykonawca zwrócił się do zamawiającego z wnioskiem w sytuacji, gdy wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, lub jego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) uchyla się od zawarcia umowy, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie ostatecznej; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 2. Wzór umowy stanowi CZĘŚĆ Nr II do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)