dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 6 odrębnych zadań.

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629543-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 6 odrębnych zadań tj.: zadanie nr. 1- cewniki Foleya silikonowe, cewniki Nelatona, cewniki do odsysania , kaniule donosowe, sondy żołądkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne, zadanie nr. 2 -cewniki foleya, maski tlenowe, wzierniki ginekologiczne, zestawy do zbiórki płynnego stolca, stazy różne, zadanie nr. 3 -aparaty do przetoczeń, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, porty bezigłowe, strzykawki, kraniki trójdrożne, zadanie nr 4 - igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń, elektrody różne, zadanie nr 5 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kaniule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych, zadanie nr. 6-filtry oddechowe, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, obwody oddechowe, wymienniki ciepła i wilgoci do tracheostomii, prowadnice do rurek intubacyjnych, maski krtaniowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1d85677-82ef-47ef-b0f7-b1b1452f25a2
Biuletyn 629543-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sulęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 69-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 559 500
Zamawiajacy fax 957 552 157
Zamawiajacy email zozsul@mp.pl
Adres strony url www.szpital-sulecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-sulecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-sulecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraza zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie, ul.Witosa7, 69-200 Sulęcin, w Sekretariacie SPZOZ
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 6 odrębnych zadań.
Numer referencyjny AS/ZP/06/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu dostawa sprzętu jednorazowego użytku w rozbiciu na 6 odrębnych zadań tj.: zadanie nr. 1- cewniki Foleya silikonowe, cewniki Nelatona, cewniki do odsysania , kaniule donosowe, sondy żołądkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne, zadanie nr. 2 -cewniki foleya, maski tlenowe, wzierniki ginekologiczne, zestawy do zbiórki płynnego stolca, stazy różne, zadanie nr. 3 -aparaty do przetoczeń, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, porty bezigłowe, strzykawki, kraniki trójdrożne, zadanie nr 4 - igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń, elektrody różne, zadanie nr 5 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kaniule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych, zadanie nr. 6-filtry oddechowe, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, obwody oddechowe, wymienniki ciepła i wilgoci do tracheostomii, prowadnice do rurek intubacyjnych, maski krtaniowe.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen patrz SIWZ
Zakresie warunkow udzialu patrz SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci patrz SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.2.4.Zmiana stawek VAT , w każdym terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr.1/2A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zadanie nr. 1- cewniki Foleya silikonowe, cewniki Nelatona, cewniki do odsysania, kaniule donosowe, sondy żołądkowe, pojemniki plastikowe na odpady medyczne, pojemniki hispatologiczne różne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr. 2/2B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zadanie nr. 2- cewniki foleya, maski tlenowe różne, wzierniki ginekologiczne, zestawy do zbiórki płynnego stolca, stazy różne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr.2/2C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zadanie nr.3 - aparaty do przetoczeń różne, igły medyczne, kaniule do żył obwodowych, strzykawki, kraniki trójdrożne, korki do kaniul, porty bezigłowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr. 4/2D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zadanie nr 4 - igły do znieczuleń podpajęczynówkowych , igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z igłą prowadzącą, igły do znieczuleń zewnątrzoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń, elektrody różne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr. 5/2E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zadanie 5 - zestawy do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną, kaniule dotętnicze z zaworem odcinającym, zestawy infuzyjne do pomp objętościowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr. 6/2F
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zadanie nr. 6- filtry oddechowe, rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne, obwody oddechowe, wymienniki ciepła i wilgoci do tracheostomii, prowadnice do rurek intubacyjnych, maski krtaniowe
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw częściowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Warunki płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)