GuidZP400 |
a1383071-c1eb-4482-a9f7-107cf60a4070
|
Biuletyn |
629256-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląskie Centrum Chorób Serca
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 733 668
|
Zamawiajacy fax |
32 2717654, 3733668
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sccs.pl
|
Adres strony url |
www.sccs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sccs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sccs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul.Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
125/EZP/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu medycznego szczegółowo opisanego w specyfikacji zawartych w Pakietach nr 1 i nr 2
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
nie są wymagane
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie stawia się warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie stawia się warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówienia przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1,
2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 ( Pakiety)
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów w celu potwierdzenia wymagań stawianych przedmiotowi zamówienia :
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dokonania prezentacji wybranych elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę (w terminie 5 dni od otrzymania zawiadomienia ) . Brak prezentacji lub niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. Z prezentacji zostanie sporządzony protokół.
2) Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany produkt będący przedmiotem zamówienia (spr. nr 125/EZP/19) do obrotu na terenie Polski oraz gotowości dostarczenia tego dokumentu na każde żądanie zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia (załącznik nr 5).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą wystąpić jedynie w formie pisemnej.
2. W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu stanowiącego przedmiot umowy ( wg nazwy handlowej ) Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy bądź dostarczenia preparatu posiadającego takie same jak przedmiot umowy parametry techniczne.
3. W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie produktu w opakowaniu zaoferowanym przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź dostarczenia przedmiotu umowy w innym dostępnym na rynku opakowaniu.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny przedmiotu umowy dokonanej przez producenta lub dystrybutora.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie występują
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Stabilizator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Stabilizator 50 szt.
Stabilizator 30 szt.
Podkład do stabilizatora (pozycjonera) 1000 szt.
odpowiadające wymogom specyfikacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do toalety jamy ustnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej 1000 szt
Zestaw do 24 godzinnej toalety jamy ustnej 1000 szt
Zestaw pojedynczy do toalety jamy ustnej 50 szt.
Zestaw pojedynczy do toalety jamy ustnej 50 szt.
odpowiadające wymogom specyfikacji
|
| |