DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628774-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych i jest on podzielony na 2 części, w tym:
Część I – modernizacja urządzeń serwerowych Zamawiającego zgodnie z OPZ.
Część II – Przełączniki FC (4 szt.), w tym:
a. Przełączniki Typ A (2 szt.) -
b. Przełączniki Typ B (2 szt.) -
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3.3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, data produkcji nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty ogłoszenia zamówienia, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany– dotyczy wszystkich Części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d11e9ff2-38ef-43f2-9438-4f87454f268c
Biuletyn 628774-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Regon 19560000000000
Zamawiajacy adres ulica Dewajtis
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-815
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon -
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@uksw.edu.pl
Adres strony url www.dzp.uksw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.uksw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.uksw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Numer referencyjny DZP.371.96.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych i jest on podzielony na 2 części, w tym: Część I – modernizacja urządzeń serwerowych Zamawiającego zgodnie z OPZ. Część II – Przełączniki FC (4 szt.), w tym: a. Przełączniki Typ A (2 szt.) - b. Przełączniki Typ B (2 szt.) - 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3.3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, data produkcji nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty ogłoszenia zamówienia, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany– dotyczy wszystkich Części.
Cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego, należy dołączyć do oferty.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: • Dla Części I –1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100), • Dla Części II – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy: 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 68 1090 1014 0000 0001 2994 7766 Zaleca się na przelewie wpisać: WADIUM dla DZP.371.93.2019 – Dostawa urządzeń sieciowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości Umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja urządzeń serwerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych, w tym Część I – modernizacja urządzeń serwerowych Zamawiającego zgodnie z OPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, data produkcji nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty ogłoszenia zamówienia, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników FC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych w tym: Część II – Przełączniki FC (4 szt.), w tym: a. Przełączniki Typ A (2 szt.) - b. Przełączniki Typ B (2 szt.) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, data produkcji nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty ogłoszenia zamówienia, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)