Zakup sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i baz danych

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629189-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302331002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i baz danych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na przedmiot niniejszego zamówienia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż podano w treści zał. nr 1 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy: baza Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Nowohucka 1
5. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58914892-c99f-4d87-a997-ce4002deca86
Biuletyn 629189-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
Regon 35064139200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowohucka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 462 202
Zamawiajacy fax 126 462 350
Zamawiajacy email zp@mpo.krakow.pl
Adres strony url www.mpo.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpo.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpo.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., 31-580 Kraków, ul Nowohucka 1, Sekretariat Spółki, pokój numer 101 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i baz danych
Numer referencyjny TZ/PF/4/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i baz danych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera zał. nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na przedmiot niniejszego zamówienia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż podano w treści zał. nr 1 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: baza Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Nowohucka 1 5. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy
Cpv glowny przedmiot 30233100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 b pkt. 1, 2 oraz pkt 3 ustawy Pzp tj.: posiadają zdolność techniczną lub zawodową tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji serwerów oraz oprogramowania o wartości min. 100 000,00 zł łącznie. Jeżeli w/w zakres był częścią większej dostawy lub usługi, wartość dostaw i usług j/w musi być nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy zamówienie jest w trakcie wykonywania, wartość zamówienia zrealizowanego do upływu terminu składania ofert nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunków uczestnictwa nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń, o których mowa w pkt. 8 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, stosownie do treści art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, który złoży ofertę ocenianą najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 8 ustawy Pzp tj. zobowiązany będzie przedłożyć: − aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie z tej bazy danych.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, stosownie do treści art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, który złoży ofertę ocenianą najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: na potwierdzenie, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową zobowiązany będzie przedłożyć dowody potwierdzające, iż dostawy wymienione w oświadczeniu zgodnym z zał. nr 2 a) do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, że dostawy, o których mowa w pkt 6. 1) oraz ww. oświadczeniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ, 2) wypełniony i podpisany formularz oferty – zał. nr 4 do SIWZ, 3) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty – zał. nr 5 do SIWZ, 4) dowód wniesienia wadium, 5) wypełniony zał. nr 1 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w kwocie 8 000 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 58 12406292 1111 0010 8664 9233 z adnotacją: „Wadium do przetargu nr TZ/PF/4/2019” Uwaga!!! - Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. - Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej „za zgodność”) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Pzp. - Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Pzp. - Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. - Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzanie zmian do zawartej umowy w zakresie i na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ustawy Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 c) do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)