Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 65 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Bydgoszczy

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Soki owocowe,
  • Produkty mleczarskie,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty mączne,
  • Napoje orzeźwiające,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629163-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151100002, 155000003, 32113006, 32200009, 31425003, 158100009, 33110002, 158512103, 159821006, 153210004, 155513008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 65 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Bydgoszczy. 2) Przedmiotem zamówienia będzie dostarczanie asortymentu w wysokiej jakości zgodnej z odpowiednimi normami jakościowymi, mającymi na uwadze w szczególności jakość asortymentu przy zachowaniu standardów zasad zbiorowego żywienia zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie 12 pakietów wymienionych w załączniku: nr 1A do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe. Nr pakietu Pakiet I - NABIAŁ Pakiet II- ART.SYPKIE, KONSERWY I PRZYPRAWY Pakiet III - WARZYWA I OWOCE Pakiet IV - JAJKA Pakiet V - PIECZYWO Pakiet VI - MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE Pakiet VII - MROŻONKI – Pakiet VIII - RYBY Pakiet IX - WYROBY GARMAŻERYJNE (nie mrożone) Pakiet X - SOKI TŁOCZONE Pakiet XI- SOKI 100% - Pakiet XII - JOGURTY SMAKOWE – (PRODUKT DLA SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 498cde82-939e-4a4e-82d8-f65e80c42344
Biuletyn 629163-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi
Regon 25008990000000
Zamawiajacy adres ulica Tomasza Golloba
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-791
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 430 966,
Zamawiajacy fax 523 433 244
Zamawiajacy email sp65@edu.bydgoszcz.pl,
Adres strony url http://www.sp65.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.edu.bydgoszcz.pl/m/100/2200/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.edu.bydgoszcz.pl/m/100/2200/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi ul. Tomasza Golloba 7, 85-791 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 65 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Bydgoszczy
Numer referencyjny SP-65.KUCH.261/1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 65 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Bydgoszczy. 2) Przedmiotem zamówienia będzie dostarczanie asortymentu w wysokiej jakości zgodnej z odpowiednimi normami jakościowymi, mającymi na uwadze w szczególności jakość asortymentu przy zachowaniu standardów zasad zbiorowego żywienia zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie 12 pakietów wymienionych w załączniku: nr 1A do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe. Nr pakietu Pakiet I - NABIAŁ Pakiet II- ART.SYPKIE, KONSERWY I PRZYPRAWY Pakiet III - WARZYWA I OWOCE Pakiet IV - JAJKA Pakiet V - PIECZYWO Pakiet VI - MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE Pakiet VII - MROŻONKI – Pakiet VIII - RYBY Pakiet IX - WYROBY GARMAŻERYJNE (nie mrożone) Pakiet X - SOKI TŁOCZONE Pakiet XI- SOKI 100% - Pakiet XII - JOGURTY SMAKOWE – (PRODUKT DLA SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI)
Cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym.
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY - Pakiet nr I NABIAŁ Towar musi być wysokiej jakości, świeży z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SYPKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03211300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY - Pakiet nr II ART.SYPKIE, KONSERWY I PRZYPRAWY Towar musi być wysokiej jakości, świeży z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY - Pakiet nr III WARZYWA I OWOCE Dostarczane warzywa, owoce i jarzyny powinny być czyste, świeże, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, bez uszkodzeń przez szkodniki, mróz lub słońce, prawidłowo obcięte.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa JAJKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY - Pakiet nr IV JAJKA, Towar musi być świeży, posiadać minimum 14-dniowy termin przydatności do spożycia (od dnia dostawy) wg obowiązujących norm. Wraz z dostawą należy obowiązkowo dostarczyć dokument HDI.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY - Pakiet nr V Pieczywo.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MIĘSO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY - pakiet nr VI MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE, Towar musi być świeży z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY -Pakiet nr VII MROŻONKI - towar musi być zamrożony bez oznak rozmrożenia z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY -Pakiet nr VIII RYBY - towar musi być zamrożony bez oznak rozmrożenia z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa WYROBY GARMAŻERYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY -Pakiet nr IX WYROBY GARMAŻERYJNE - towar musi być świeży z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego owaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa SOKI TŁOCZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15982100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY -Pakiet nr X SOKI TŁOCZONE - towar musi być szczelnie zapakowany z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa SOKI 100%
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15321000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY -Pakiet nr XI SOKI 100% - towar musi być szczelnie zapakowany z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa JOGURTY SMAKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15551300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ałącznik nr 1A do SIWZ FORMULARZ CENOWY -Pakiet nr Xll JOGURTY SMAKOWE - towar musi być szczelnie zapakowany z czytelnym i ważnym terminem przydatności do spożycia odpowiednim do danego towaru wg obowiązujących norm.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)