„DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO”

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629415-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO

Parametry techniczne aparatu do znieczulania ogólnego szczegółowo zostały opisane w Załączniku Nr 10 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. Ofertę należy składać do całości (jednej części).
1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy.
4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców.
5.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę).
6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia.

Termin dostawy, miejsce wykonania zamówienia, okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
1.Wymagany termin dostawy (wykonania zamówienia) aparatu do znieczulania ogólnego wynosi
14 dni kalendarzowych, natomiast maksymalny termin dostawy (wykonania zamówienia) 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (kryterium oceny ofert).
2.Miejsce dostawy (wykonania zamówienia) – „Centrum Medyczne w Łańcucie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut – Blok Operacyjny.
3.Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego – nie mniej niż 24 miesiące od dnia oddania aparatu do znieczulania ogólnego do eksploatacji.

Termin płatności:
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia, tj. za dostawę aparatu do znieczulania ogólnego będzie dokonana przelewem po oddaniu go do eksploatacji i dostarczeniu paszportu technicznego wraz
z odpowiednimi wpisami oraz po przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu
w formie oryginału w terminie do 30 dni.
Za datę oddania do eksploatacji aparatu do znieczulania ogólnego rozumie się: dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego
w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o. o. na Bloku Operacyjnym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18431044-1ab1-43cd-9afc-f58078bc3b73
Biuletyn 629415-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Łańcut
Zamawiajacy kod pocztowy 37-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 240 231
Zamawiajacy fax 172 252 302
Zamawiajacy email szpital_lancut@wp.pl
Adres strony url http://www.cm-lancut.pl
Adres strony internetowej http://www.cm-lancut.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.cm-lancut.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cm-lancut.pl
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO”
Numer referencyjny SZP/380/37/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULANIA OGÓLNEGO Parametry techniczne aparatu do znieczulania ogólnego szczegółowo zostały opisane w Załączniku Nr 10 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. Ofertę należy składać do całości (jednej części). 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 5.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin dostawy, miejsce wykonania zamówienia, okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1.Wymagany termin dostawy (wykonania zamówienia) aparatu do znieczulania ogólnego wynosi 14 dni kalendarzowych, natomiast maksymalny termin dostawy (wykonania zamówienia) 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (kryterium oceny ofert). 2.Miejsce dostawy (wykonania zamówienia) – „Centrum Medyczne w Łańcucie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut – Blok Operacyjny. 3.Okres gwarancji i serwisu gwarancyjnego – nie mniej niż 24 miesiące od dnia oddania aparatu do znieczulania ogólnego do eksploatacji. Termin płatności: Płatność za realizację przedmiotu zamówienia, tj. za dostawę aparatu do znieczulania ogólnego będzie dokonana przelewem po oddaniu go do eksploatacji i dostarczeniu paszportu technicznego wraz z odpowiednimi wpisami oraz po przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w formie oryginału w terminie do 30 dni. Za datę oddania do eksploatacji aparatu do znieczulania ogólnego rozumie się: dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i dokonanie bezpłatnego przeszkolenia personelu medycznego w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o. o. na Bloku Operacyjnym.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wymagany termin dostawy (wykonania zamówienia) aparatu do znieczulania ogólnego wynosi 14 dni kalendarzowych, natomiast maksymalny termin dostawy (wykonania zamówienia) 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony formularz cenowy – Załączniki Nr 2 do oferty. 3.Aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany aparat do znieczulania ogólnego jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami, np. deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE itp., tzn., że oferowany sprzęt medyczny posiada wymogi zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 2015 roku z późn. zmianami o wyrobach medycznych – Załączniki Nr 5 do oferty. 4.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku (Dz. U. z dnia 17 października 2018 r. poz. 1993) w celu potwierdzenia, że aparat do znieczulania ogólnego odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia kart katalogowych lub materiałów informacyjnych, marketingowych itp. wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanego aparatu w języku polskim – Załączniki Nr 6 do oferty. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 7 do oferty. 6.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 8 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. 7.Wypełniony dokument pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” – – Załącznik Nr 10 do oferty. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)