Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach w 2020 i 2021 roku oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Powiat Siedlecki
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628477-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach certyfikowanych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j. z późn. zm), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U.2017.2355 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobów dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U.2018.1751).2. Wielkość i zakres zamówienia: 1. Komplety tablic rejestracyjnych ok. 14 000, 2.Tablice pojedyncze różnych rodzajów ok. 5 500 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afbf0fde-44b6-4133-9d31-7cc8ba6ae619
Biuletyn 628477-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Siedlecki
Regon 71158165300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 025-6447216,
Zamawiajacy fax 025-6447155
Zamawiajacy email starostwo@powiatsiedlecki.pl,
Adres strony url www.bip.powiatsiedlecki.pl; www.powiatsiedlecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatsiedlecki.pl; www.powiatsiedlecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatsiedlecki.pl; www.powiatsiedlecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 40, 08 - 110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach w 2020 i 2021 roku oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku
Numer referencyjny PR.272.43.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach certyfikowanych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j. z późn. zm), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U.2017.2355 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobów dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U.2018.1751).2. Wielkość i zakres zamówienia: 1. Komplety tablic rejestracyjnych ok. 14 000, 2.Tablice pojedyncze różnych rodzajów ok. 5 500 szt.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawce uprawnień do produkcji tablic oraz posiadanie wpisu w rejestrze przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał, co najmniej jedną sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych o wartości, co najmniej 50.000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została należycie wykonana.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do produkcji tablic oraz posiada wpis w rejestrze przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr.),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiana dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami, w tym art. 144 ust.1 Pzp. 2.Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia lub składek ubezpieczeniowych Wykonawca przedstawi: a) Opis zmiany; b) Wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, do których może się odnosić zmiana minimalnego wynagrodzenia wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia uzyskiwanego w okresie 12 miesięcy przed zmianą, c) Wykaz pracowników, do których może się odnosić zmiana w zakresie składek ubezpieczeniowych, wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia uzyskiwanego w okresie 12 miesięcy przed zmianą.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas dostawy od wysłania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)