GuidZP400 |
50b5b7d6-58c6-444f-87a5-610edd394e12
|
Biuletyn |
629348-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo-Opiekuńczy
|
Regon |
91086186400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przedmiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Raciążek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-721
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 831 000
|
Zamawiajacy fax |
542 831 003
|
Zamawiajacy email |
spzlo@spzlo-raciazek.pl
|
Adres strony url |
www.spzlo-raciazek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzlo-raciazek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Leczniczo - Opiekuńczy, 87-721 Raciążek, ul. Przedmiejska 1 Sekretariat – pokój nr 3.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo – Opiekuńczego w Raciążku
|
Numer referencyjny |
DA.3426.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mięsa i podrobów oraz przetworów mięsnych dla potrzeb SP ZLO w Raciążku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach: nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. 2. Wielkość zamówienia- zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 , poz.1843 ze zm.).
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych rozdz. VI.I pkt. 1 i 2 b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24. 5. Oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art.144 ust.1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu, w przypadku zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz ich podrobów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz ich podrobów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przetworów z mięsa wieprzowego i podrobów mięsnych wieprzowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przetworów z mięsa wieprzowego i podrobów mięsnych wieprzowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobiu i podrobów drobiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c do SIWZ.
|
| |